15.04.2013

Tuvana Büyükçınar X Ariel T-Shirt


Hi guys! I'm here with my pinky things and my sweet t-shirt designed by Tuvana Büyükçınar. She is one of the best Turkish designers and I love all the things she created! :) A few weeks ago my doorbell has rang by Ariel and I got this wonderful tee! The message is clear with ice creams: Trust, Joy, Confidince, Pureness.. I think it's the definition of beauty :) And my bracelet is from a kingdom palace in Berlin. It's been almost 5 years and I don't remember of the palace's name, sorry.. :) But I love it so much! What do you think about that? Happy weeks!

Herkese selam! Bugün Tuvana Büyükçınar'ın Ariel işbirliğiyle tasarladığı dondurmalı tişörtümle karşınızdayım! Tam ilkbahar gibi değil mi! :) Birkaç hafta önce kapımı çalan bu sürpizi sizinle paylaşmaya ancak fırsat bulabildim. Üzerindeki mesaj ise çok net: Güven, Neşe, Özgüven, Sadelik.. Bence güzelliğin en güzel tanımı.. :) Bileziğimi Berlin'deki bir Kraliyet Sarayı'nda prensesin mücevherleri kısmından almıştım ama üzerinden 5 yıl geçtiği için sarayın adını hatırlayamıyorum, beni affedin :) Ee beğendiniz mi tişörtümü? :) Herkese güzel enerjik bir hafta diliyorum!







7 yorum:

  1. The shirt is great! Very positive, and you look beautiful;)

    YanıtlaSil
  2. Saç ve makyaj 10 numara! Tshirt de çok tatlıymış:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tshirt gerçek anlamda çok tatlıymış sana uyum sağlamış yani :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. You are just too cute! Merci for your lovely comment on my Blog! ♥ Sure I'd like to follow each other! I follow you now, hope we keep in touch!

    Lots of Love, Kyra
    www.kyras.de

    YanıtlaSil
  5. İlk foto resmen şahane ötesi!

    YanıtlaSil
  6. Tshirte bayıldım!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...