16.04.2013

Welcome to Prince Islands # Day1

 Photos by me

If you remember two weeks ago I was at Prince Islands for holiday. Prince Island is one of the small and nice islands near İstanbul. There are no car there and it's so nostalgic.. All trasportation is being with horses :) I captured lots of great photos for you! I'll publish them day by day and here the first day.. Fresh air, sea and good views made my day!! :) You can't see me in these pictures because of I took them :) I hope you'll like the photos.. I'll continue to tell with the photos below :) Waiting your comments about photos sweeties! :)

Hatırlarsanız iki hafta önce tatil için Büyükada'daydım ve harika bir üç gün geçirdim. Deniz, temiz ada, şehrin kalabalığından ve gürültüsünden uzak olmak o kadar iyi hissettirdi ki.. Hava pek güzel olmasa da ruhum bolca dinlendi.. Bol bol kitap okudum, yürüyüş yaptım ve harika yemekler yedim :) Fotoğrafları gün gün yayınlıyor olacağım, ilk günün fotoğrafları sonunda hazir :) Bu arada fotoğraflarda beni göremeyeceksiniz çünkü hepsini ben çektim :) Anlatmaya aşağıda fotoğraflarla devam ediyorum :) Ayrıca yorumlarınızı da bekliyorum! :)


The seagulls are really fighting for a fish and if you would hear the noises they did you'll get shocked! :)

Bir balık için çılgınca kavga eden iki martı! :) O koşuşturmalarını görmenizi ve çıkardıkları sinirli sesleri duymanızı çok isterdim! :)



I couldn't eat any fish between my 6-20 ages, but now I'm okey :) Afterall I still don't rather see their heads in my plate :/

6-20 yaşları arasında hiç balık yiyememiş biri olarak bu kötü huyumdan nihayet vazgeçtim, hatta artık zevk alıyorum :) Ama yine de kafalarını tabağımda görmesem daha iyi olabilir.. :/


There were lots of Arabic tourists in Prince Island...

Adada çooook fazla Arap turist vardı. Yanlış anlaşılmak istemiyorum ama o kadar gürültücülerdi ki bir arada bulunmak durumunda kaldığımızda hiç huzur vermediler. Bütün esnaf şikayetçi.. Starbucks'ta 10 kişilik grup olarak gelip ayakkabılarını çıkarıp yatarak bağıra bağıra sohbet etmek gibi davranışları beni biraz gerdi.



Hello sweet seagull!!

Selam tatlı martı!!


It was really so nostalgic to still see this kind of tv antennas :)

Hala böyle antenleri görmek çok nostaljik oldu :) Neye benzediklerini bile unutmuşum :)


How cute street name! It means "wind blew" :)

En tatlı sokak adı seçiyorum! :)


I love bicycles!

İstanbul'da bisiklet kültürünün en geliştiği yer :)


The interesting thing on the hotel's wall..

İlk gece kaldığımız otelin restoran kısmının duvarında asılı bu nostaljik detay çok ilgimi çekti :)


You can see lots of great and magnificent old villas there..

Adanın görkemli ve meşhur köşklerinden biri...


Phaetons are traditional at Prince Island...



The breakfast of the first day.. It was from "The Prince Hotel" But we didn't like this hotel so much and made a change.. I'll tell it in the nex posts..

İlk gece The Prince adlı meydana ve sahile çok yakın bir otelde kaldık, aslında amacımız diğer günler de orada kalmaktı ama genel olarak pek memnun kalmadığımız için bir değişiklik yaptık. Diğer günler kaldığımız otelle ilgili detaylı bir post yapacağım, çünkü müthişti.. Yukarıdaki kahvaltı da The Prince'ten..


Fish in bread with eggplant salad in "Botanik Reataurant"! Yummy!!! :) 

Yediğim en lezzetli balık ekmek sahilin sonundaki Botanik isimli balıkçıdaydı, aklınızda olsun :) Patlıcan salatası ise süper değildi..



One of my favourite photos..

Favori fotoğraflarımdan biri.. 


One of the sweet fish restaurants in center..

Merkezdeki sevimli balıkçılardan biri.. 


Surprise!! :) It's me while feeding the seagulls and cats :)

Sürpriz!! Kedileri ve martıları besleyen ben! :)



All the cats in the island were so beautiful

Adadaki bütün kediler çok güzeldi


We were a bit unlucky because there were lots of renovation things and it was not a nice view for us

Adanın merkezinde yaza hazırlık sebebiyle sürekli bir tadilat çalışması vardı ve yollar çok bozuk, her yer çamur içindeydi, biraz şanssızlık oldu :/


Yummy ice cream cornets!! 

Leziz dondurma külahları!!


Starbucks has the great view there!

En güzel manzaralı Starbucks olarak Bebek'in yanına Büyükada'yı da ekliyorum. Çok net.


Wish Father :)




Flower crowns are one of the other traditions of Prince Island :)

Adanın bir diğer geleneği olan çiçek taçları :)


 Love his feet! :)

Ayaklara bak, çok sevimli değil mi? :)


The smallest fire engine ever :)

En küçük itfaiye arabası.. Kendisini bile söndüremez kanımca :)


The one of the best things about Prince Island is all animals are friends there :)

Adayla ilgili en tatlı detaylardan biri de bütün hayvanlar arkadaş :)

-Z-

26 yorum:

  1. WOW, beautiful pictures <3 looks amazing!
    www.fashionglow.ro

    YanıtlaSil
  2. Great pictures, envy out.To look like delicious ice cream;);)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh it was really delicious :) Thank you so much for the sweet comment! :)

      Sil
  3. Fotoların hepsi birbirinden güzel ve arap konusuna gelince ne söylenir bende bilmiyorum, başımızdakilerin bize en büyük armağanlarından biri kendileri:p Onlarsız İstanbul günlerini çok özlüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yani dediğine sonuna kadar katılıyorum :)))

      Sil
  4. amazing photos :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafların hepsi muhteşem hele o martıların olduğu kareye bayıldım. Büyükadaya ben çocukken çok sık giderdik ama şimdi Büyükadaya gitmeyeli iki yıl olmuştur, bu fotoğraflardan sonra özlediğimi hissetim :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yıl uzun süre, arayı çok açmışsın, en kısa zamanda bir Adalar yapmalı! Ama havaların biraz daha düzelmesini beklemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Merhaba, bayıldım bu yazıya. Gözümü gönlümü açtı, teşekkürler:))
    Bu arada kaldığınız diğer otelle ilgili yazınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çooook sevindim, otelle ilgili yazı yarın sabah burada olacak :)

      Sil
  7. slm canım blogunu yeni keşfettim :). Takibe aldım. Çok güzel kareler yakalamışsın buarada :). Banad beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Great post honey, the photos are amazing! I haven't been here, but I would love to!

    I'm following you :)

    xoxo
    Alexandra

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  9. Baharda gezmek ayrı bir güzel:)Ne güzel fotoğraflar çekmişsin adalara gitmiş kadar oldum :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Adalarla ilgili güzel iki post daha geliyor! :)

      Sil
  10. Çok güzel bir gezi olmuş, Büyükada'yı ben de çok seviyorum. The Prince'de en iyi yerlerden biridir derler. Bu arada martıların sesinden sabah eminim çok erken kalkmışsınızdır. Ben uyuyamıyorum oraya gidince:)). Kediler ve martılarla ilgili minik bir detay da Martıların minikken gözlerini oydukları kedilerin olduğunu görmüştüm hatta yenice birini görmüştüm ki çok üzmüştü beni. Öte yandan tadilatların olduğu zamana denk gelinmesi birazcık kötü olsa da bu gezinin çok iyi olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Prince hakkında ben de hep güzel şeyler duymuştum ama pek tatmin olmadım açıkçası :) Sabah kahvaltının saati sebebiyle baya erken kalktım ama uykum biraz ağır galiba, yine de martı seslerini hatırlıyorum sabah :)) Bu arada ben de gözü hasta bir kedi görmüştüm ama hiç aklıma gelmemişti martıların yaptığı.. :( Üzüldüm şimdi..

      Sil
  11. Those pictures are amazing! The place looks so beautiful :) Espero que andes bien, abrazos!

    YanıtlaSil
  12. fotoğraf kalitesi harika ve bugüne kadar yapılmış en güzel en iyi ada tanıtımı olmuş desem hiç de abartmış olmam sanırım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa bu yorum beni nasıl mutlu etti anlatamam :) Çooook teşekkürlerrr :)

      Sil
  13. Tek kelimeyle harika bir post!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...