5.05.2013

Best Of April


Happy Sundays everybody! :) The time is really so fast. It's not because of Monday (actually it's one of the reasons too), it's because of April has already gone and May is here! May means festivals, real spring weather, music, fan, preparing for summer, fıtness, diet for me :))) What does May mean to you? So, I'm sharing all the best outfits of April. You can find the links under the photos. So, give me your favourite?! :) Waiting your comments! :)

Herkese güzel Pazar'lar! :) Zaman ne kadar çabuk geçiyor! Haftasonu çabuk geçti ve hemen Pazartesi geldi diye böyle dedim sandınız değil mi! :) O da var tabi ama asıl çoktaaaan Nisan bitmiş de Mayıs gelmiş... Mayıs demek, ilkbaharın adının değil tadının yaşandığı ilk ay demek, festival demek, müzik demek, enerji demek, yaza hazırlık demek, spor demek, diyet demek :))) Sizin için ne demek bilmiyorum ama Mayıs benim için bunlardan ibaret bir ay olacak gibi görünüyor. Ben de Nisan ayında blogumda paylaştığım "Ne Giydim?" postlarımı sizin için derledim. Hepsinin altında posta ulaşabileceğiniz linkler mevcut :) Evet, favorileri alalım?? :)

-Z-
















9 yorum:

  1. Oasapta elbisenin fotoğraflarında senin fotoğrafların da var :)

    YanıtlaSil
  2. Favorim all nude dress ;)happy may!

    YanıtlaSil
  3. lovely outfits!
    great outfits
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  4. Little Miss Sunshine diyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. en güzeli krem rengi elbise..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  6. I love the outfit! Are really cool :) Espero que andes bien y pases por nuestro espacio, abrazos!

    YanıtlaSil
  7. All Nude Dress kesinlikle :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. love all of your looks <3 can't wait to see more this may :)
    www.fashionglow.ro
    see my latest post:
    http://www.fashionglow.ro/?p=3116

    YanıtlaSil
  9. Bi kot bi tshirt ancak bu kadar cool durabilir

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...