13.05.2013

Blogger Bazaar


Last Sunday after a blogger brunch (here) I went to a different one, blogger bazaar! :) It was really nice organisation and everything was well done! I loved the place, barbecue party, cupcakes, bloggers and their items. Thanks to this beautiful organisation I had chance to see my blogger friends again. I loved this kind of things because of that! :) So, if you wonder what i wore in this event, you can find it here.. Enjoy with the photos and have a wonderful week! ;)

Geçtiğimiz Pazar, Balköpüğü'nün Blogger Buluşması'ndan sonra (burada) İstanbul trafiğini boydan boya çekmek pahasına soluğu Taksim Curcuna'da Blogger Bazaar'da aldık. İyi ki de gelmişiz dedik çünkü bu da gerçekten dört dörtlük bir organizasyondu. Seçilen mekandan, müziklere, cupcakelere, barbekü partiye, bloggerlara, sunulan ürünlere kadar her şey çok ince planlanmıştı. Uzun süredir görüşemediğim blogger arkadaşlarımı da bu sayede görmüş oldum, bu yüzden bu tarz etkinlikleri çok seviyorum! :) O gün ne giydiğimle ilgili postu da burada bulabileceğinizi belirtip sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. Herkese güzel haftalar! ;)
























14 yorum:

  1. STUNNING!
    I wait for you darling!!
    Have a nice monday!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. ayy bayıldım tüm görsellere, maşallah sana Zümra'cım çok zarifsin maşallah

    YanıtlaSil
  3. great event and you have a perfect dress :)

    YanıtlaSil
  4. keşke benimde haberim olsaymış ya ama hep aynı kişilere gidiyor haber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında ikincisi yapılacak belki orada görüşürüz ;)

      Sil
  5. Türlü türlü aksilikler çıkmasa benimde geleceğim etkinlikti, başka sefere artık :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa tüh artık ikincisine gelirsin umarım, ben de orada olacağım büyük ihtimal :)

      Sil
  6. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    D&G sunglasses giveaway!!

    YanıtlaSil
  7. Canım benim bol fotolu postlarına bayılıyorum..İyi ki varsın iyi ki tanıdım seni

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...