10.05.2013

Blogger Meeting With "Balkopugu"


Last Sunday, I was invited to a blogger meeting in İstanbul. It was a really great meeting, there were more than one hundred bloggers. Every detail was also perfect. From the brunch buffet to gifts.. Despite to wind, we have taken lots of nice photos :) And it was really nice to be with sweet friends there :) And of course you... Some of you came and found me there and we met! I can't tell how happy I am :) It is really so touching that I understood I am a part of your lifes :) Thank you for this energy, for all these positive things, for your comments, for everything!!! :)

Geçen Pazar Balköpüğü sayesinde, Çubuklu Hayal Kahvesi'nde harika bir blogger buluşmasına katıldım. 100'ü aşkın bloggerın katıldığı bu etkinlikte her şey o kadar ince düşünülmüştü ki, hayran kaldım. Muhteşem açık büfe bir brunch'tan tatlı masalarına, seçilen hediyelerden konsepte, mekana kadar, her detay mükemmeldi. Biraz rüzgarın azizliğine uğrasak da bir sürü güzel fotoğraf çekmeyi ihmal etmedik :)   Gün boyu benimle birlikte olarak felaket İstanbul trafiğini bile çekilir kılan Zuhal Varol ve Cansu Aslan'ı, ve süper enerjisiyle yüzümü güldüren sarı şeker Tuğba Tunçkaya'yı, ve etkinliği düzenleyen Balköpüğü Gizem'i ve hiç yakınmadan bin bir fotoğrafımızı çeken Bizim Kız Ayşe'yi buradan kocaman öpüyorum. Televizyon programlarındaki selam faslı gibi oldu :) Bu tarz buluşmalarda en en en sevdiğim şeylerden biri de, blogumu takip eden fıstıkların gelip benimle tanışması! :) Nasıl mutlu oluyorum anlatamam, birinin uzaktan da olsa yaşamının bir parçası olabilmek, pozitif enerji verebilmek harika bir duygu :) 















 



22 yorum:

  1. o kadar şirin çıkmış ki fotolar direk şirinledi beni..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok gzl bi gündüü! çokda eglendikkk en kısa zamanda yenisini isterizzz dmii zumram:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt süperdiii :) Tabii isteriz yine isteriz hep isteriz zaten yakında İstanbul'dan uzaklarda seninle çılgın bir projemiz olacak gibi bakalım :))

      Sil
    2. Hım neymiş bu proje:)

      Sil
  3. Hepiniz çok güzelsiniz çoooooook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook tşekkürler! Sizin bakışınız güzel! ♥

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yes, it was really funny :) Thank youuu!

      Sil
  5. O fıstıklardan biri de bendiiiiiim :))) Seninle tanışmak bir keyifti. O gülen yüzün ve pozitif enerjin hiç kaybolmasın....sevgiler

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeettt sensin o fıstıklardan biri! Çok memnun oldum, beni çok mutlu ettin! :)

      Sil
  6. This looks like such a fun meet up! You girls all look beautiful :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Shannon! :) I know that you're so beauiful too!! ;)

      Sil
  7. Fotoğraflar ne güzel cıvıl cıvıl, mekan da harika zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mekan çok güzeldi gerçekten :) Etkinlikte süperdi, güzel insanlarla daha da güzel oldu :) Çok teşekkür eder öperim!

      Sil
  8. Çok eğlemmişsiniz gibi gözüküyor :))
    Buarada o pembe bölümü çok sevdim :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O pembeli bölüm o kadar güzeldi ki! Süper bir zevkti! :) Çok tşekkür eder kocaman öperim!! :)

      Sil
  9. çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz efendim, sizin güzelliğinizzz :) :*

      Sil
  10. ayyy ben de varım orda :) çok şekeriz biz ;)

    http://egelikafasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki varsın hem de kalple birlikte ♥ :) Böyle fıstık bulmuşum kaçar mı! ;***

      Sil
  11. Harika bir gündü bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...