30.05.2013

Carte D'or Varsa Tatlın Var! =)


Last week, I attended to the most delicious event ever! When I got the invitation I already was so excited :) Carte D'or! Queen of the ice cream :) At first, we went to a great kitchen and started to make unbelievable desserts with talented chef Bengi Kurtcebe and of course with Carte D'or ice creams. There was a nice surprise on my  apron, there was writing "Muse Zümra" I'm the fairy of inspiration at kitchen ;p I'm planning to keep it to forever! If we talk about desserts, first one was delicious cupcakes, second one was a kind of halva with lemon, and the last one was a bowl made from chocolate! Oh my god, they were amazing and so easy to make! After this kitchen adventure, we took our part at terrace with Ayşenur Yazıcı. She is a famous tv announcer in Turkey and she also has a cosmetic firm, she is a professional make-up artist. :) She told and showed us some make up secrets. As you see in photos, it was an amazing event with every little detail. I can't think a summer without ice cream and of course Carte D'or! :) Best summer dessert ever!

Geçen hafta Etiler City Cooks'ta gelmiş geçmiş en lezzetli, en tatlı lansmana katıldım sanırım. Daveti aldığımda bile Carte D'or un adını görünce çoktan kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı :) Önce hep birlikte mutfağa girdik ve müthiş pozitif enerjili ve çok yetenekli bir şef olan Bengi Kurtcebe ve tabi ki Carte D'or dondurmalarımızla üç farklı ve nefis tatlı hazırladık. Adımıza özel olarak hazırlanan önlüklere bayıldım! :) "İlham Perisi Zümra"yı sonsuza kadar saklamayı planlıyorum. Tatlılara gelince, ilki muhteşem lezzetli cupcakelerdi. Cupcake yapmayı uzun süredir öğrenmek isteyip bir türlü fırsat bulamıyordum, meğer ne kolaymış! Miksere bile gerek duymadan 5 dakikada yaptık diyebilirim. İkinci tatlımız limonlu tahin helvasıydı. Normalde tatlıda limon, portakal gibi ekşilikleri pek sevmeyen ben bile bayıldım. Son tatlımız ise en şahanesi, balonlar sayesinde çikolatan incecik yarım küre şeklinde kaseler yaptık ve içinde dondurmalarımızı sunduk. Görsel bir şölenin yanında o lezzetleri anlatmaya kelimeler yetmez. Bu arada çok şanslısınız çünkü bu üç tatlının yapımı çok basit olan tariflerini blogda paylaşacağım! :) Mutfakta geçirdiğimiz süper eğlenceli vakitten sonra terasta televizyonun sevilen yüzlerinden olan, aynı zamanda bir kozmetik firması sahibi ve eğitimli bir makyöz olan Ayşenur Yazıcı'dan uygulamalı olarak önemli makyaj tiyoları kaptık. Kendisi o kadar dinamik, sıcak, eğlenceli ve güzel ki :) Kısacası her detayıyla muhteşem bir etkinlikti ve Carte D'or un bu yazın baş tacı olacağını bir kez daha hatırlattı. Gerçekten, dondurmadan daha güzel bir yaz tatlısı olabilir mi?? :)



Sweet baby.. Her name is Ilgaz :) Love her eyes!!



With my sweet mum...












Buse & Pınar
















Thanks to Carte D'or for these tons of ice cream! :)

8 yorum:

  1. great photos! I am so jealous of your ice creams! :)




    ChocolateFashionCoffee

    YanıtlaSil
  2. Damak çatlatan bir lansman olmuş
    bu kolay 5dk da yapılan cupcakeyi merak ettim
    merakla beklemedeyim yani :)

    YanıtlaSil
  3. aman tanriiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    gelmis gecmis en sevdigim entry bu sanirim. Zumra birgun beni de gotur boyle lansmanlara :))))
    Simdiki aklim olsa gider Sutcu Imam'da ascilik okurdum.Bir kesfedememisiz ne kadar mutfagi sevdigimi :)))
    Muhtemelen aklim ererken mutfak diye yatakhaneninkini gordugumden olsa gerek :)
    Fotograflar, sen, annen cok guzelsiniz opuyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. Zümra'cım ben en çok Ilgaz'la uyumunuzu sevdim, ne güzelsiniz ikiniz de! :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım çok tatlı bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Her şey çok tatlı görünüyor!Tam benlik bir ortam :)
    Buarada annenle çok benziyorsunuz, çok tatlısınızz :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Looks like you had a blast!

    Xo, Amanda

    theamandakathryn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Ay bakmaz olaydım nasıl canım çekti resmen,/ fotolar müthiş bayıldım bu posta

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...