18.05.2013

Debenhams Yenilendi! :)


Hello, happy weekends guys! :) With summer, lots of brands launches their new collections. I was invited to see Debenhams's new season last week. I think it's really energic and more colorful now. There were lots of great bikinis, I couldn't forget them! :) And the hat on my head at first photo... Just loved it! It was really hard to leave it there :) There were also Make Up Forever and Pinkberry teams to support the event. I already forgot where I am after I tasted caramel Pinkberry :) It was also amazing, if you didn't try it yet, do it right now! :) So, I feel happy today, because the weather is great in İstanbul :) Kiss youu! ;))

Merhaba, herkese güzel hafta sonları! :) Yazın gelişiyle birlikte markaların yaz sezonları da bir bir görücüye çıkıyor. Geçen hafta da Debenhams'ın yaz sezonu için hazırladığı yenilikleri görmeye davetliydim. Ben bu sezon Debenhams'ın çok daha enerjik ve renkli olduğunu gözlemledim. Ayrıca yeni sezonda o kadar güzel bikiniler var ki, birkaç tanesinde aklım kaldı. İlk fotoğraftaki hasır şapkaya ise bayıldım, başımdan çıkarmayı hiç istemedim :) Make Up Forever ve Pinkberry de kurdukları standlarla etkinliğe süper destek verdiler. Zaten karamelli Pinkberry'nin tadına baktıktan sonra etrafta olan bitene konsantre olmakta zorlandım ;p Denemeyen varsa şiddetle tavsiye ediyorum! Ayrıca her şey o kadar güzel planlanmıştı ki, her ikramın üzerinde Debenhams'ın logosu vardı, küçük detaylar önemli :) Yaz alışverişine çıkmayı planlayan varsa Debenhams'a da mutlaka bir göz gezdirmesini tavsiye ederim, bu arada hava çok güzel değil mi! Öpüyorum ;))















10 yorum:

  1. This looks like it was such a great time. You are beautiful! I love the hat - so fun.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cute photos !
    visit me: http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  3. sorma, benim de aklım bir elbisede kaldı. alsam mı indirimi mi beklesem düşüncesindeyim. online satışı var mı biliyor musun?

    YanıtlaSil
  4. AMAZING photo's and I love your hat!
    Laura.xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. güzel bir etkinlik olmuş

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. good looks bloody amazing! had me drooling...

    YanıtlaSil
  7. you look gorgeous!
    xo
    http://beauty-lifestyle-fashion-blog.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  8. This Style is really awesome! The Hat suits you so well!!! Lots of Love, Kyra
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!
    Check out my new hot 80ies dress!

    YanıtlaSil
  9. Böyle etkinliklere bayılıyorum:) özellikle minik tatlı ve hediyelerle dolu olanlarına:)

    http://muguettt.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. çok hoş bir kombin olmuş elbisene bayıldım :)
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...