26.05.2013

Neon Power!


Hello everyone!! I am here to shine your Monday with my neon style! :) These photos have been taken today by my sweet mum. I was dreaming to combine these colours for a whıle and here the result. My sweet neon yellow sunflower  embroidered tunic is from Oasap. I love all details about it. It has transparent sleeves and a clear back. I don't need to say how comfortable it is :) You can also buy pink one from here too :) My "Blog Your Dreams" bag and jean shorts are from Bershka.. And finally my neon heels are from Pumps Up... Lastly, did you notice my new hair colour? :) Have a great week sweeties...

Herkese merhaba!! Neon kombinimle Pazartesi'nize renk katmaya geldim! :) Bu fotoğraflar bugün annem tarafından çekildi, buradan teşekkürlerimi iletiyorum. Bir süredir ne giydim postlarına ara vermiştik, bunun sebebi Dağcan'ın sınavları.. :) O olmasa blogun kapısına kilidi asardım herhalde :)) Şaka bir yana, bu kombini giymeyi bir süredir hayal ediyordum, nihayet giyebildim. Üzerimdeki neon sarı ayçiçek desenli nakışla süslü bu tünik Oasap'tan. Tünikle ilgili her detaya ayrı ayrı bayıldım diyebilirim, arkasının düz ve şifon oluşu, kollarının transparan oluşu.. :) Bir de neon gibi şeker bir pembe tonu var, ona da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Kombini Bershka'dan aldığım "Blog Your Dreams" çantam ve yine Bershka'dan jean şortumla tamamladım. Ama günün yıldızı kesinlikle ayakkabılardı :) Onları sona sakladım. Pumps Up'ta oldukça uygun fiyata satılan bu ayakkabılara bayıldığımı söylemeliyim, soranlar olmuştu, platformsuz olmasına rağmen çok rahatlar ve ayağımı hiç rahatsız etmediler. Buradan pembesine ve siyahına da ulaşabilirsiniz :) Bu arada saç rengimi değiştirdiğimi kimler fark etti? :) Herkese harika bir hafta diliyorum...

Tünik / Tunic : Oasap
Ayakkabılar / Heels : Pumps Up
Çanta & Şort / Bag & Shorts : Bershka
Bileklik / Bracelet : Love Without A Cause
Saat / Watch : Casio Retro Gold















22 yorum:

  1. Tuniğe bayıldım amaaaaa bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  2. great outfit post and I like your neon colors :)

    YanıtlaSil
  3. Cok begndim, harika gorunuyorsun cnm :)

    O ayakkabılardan bnde de var, cok rahatlar!

    Bloguma da beklerim;

    http://jadorefashionlove.blogspot.ro/2013/05/tangerine-tango.html

    xoxo

    YanıtlaSil
  4. saçların harika olmuş:)kesinlikle bu renk senin rengin sakın değiştirme inanılmaz bir hava katmış sana

    YanıtlaSil
  5. rengin ismini alabilrmiyim birde bakır kahve gibi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal Majirell'in 7.3'ü ile 7.35'ini karıştırarak elde ettik bu rengi. Adı da Açık kumral akuji gibi bir şey sanırım, içinde bakır ve dore tonları var.. :) Beğenmenize çok sevindim, teşekkürlerrr :)

      Sil
  6. Ben fark ettim! Saç rengini çok beğendim çok yakışmış :)
    Kombine bayıldım, o topukluları sevdiğimi söylemiştim zaten :))
    Mutlu haftalar! :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. saç renginimi açtırdın canım sen yüzüne güzellik gelmişş :) çok güzel öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
  8. Cıcek gıbısın muhteşem kombın olmuş ve bu sac rengı senı çok acmış yüzün daha aydınlık canım benım:)

    YanıtlaSil
  9. Lovely!!!:)

    Www.olivains.com

    YanıtlaSil
  10. Yerimi aratmamış. bide best çekmiş bikaçtane de. helal olsun :)

    YanıtlaSil
  11. lovely outfit, honey!
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  12. wooow! so bright! great top, i love the flower pattern!

    YanıtlaSil
  13. super cute outfit, love your shoes.
    xoxo
    J
    www.elossastyle.com

    YanıtlaSil
  14. saç rengin çok hoş olmuş :) ayakkabılarına bayıldımmm

    YanıtlaSil
  15. So Pretty!!
    I am waiting for you!!
    Happy GREEN Monday!!
    Besos from Rome!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  16. Cool bright outfit, love your shoes!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. I love your bag <3 and I love the shoes <3
    check out my latest look :http://www.fashionglow.ro/?p=3152
    xoxo Khloe

    YanıtlaSil
  18. I've got the shoes as well, LOVE them! :)

    x. Michelle of mixingblonde.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. I like the heels & bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...