4.05.2013

Nuxe Paris Ürünlerim


Merhaba! :) Bugün size biraz Nuxe ürünlerimden bahsetmek istiyorum. Sizler tarafından sevilen bir blogger olunca (çok da şımarık günümdeyim) arada bir markalardan denemem için gönderilen ürünler kapımı çalıyor. Ben de ürünleri denedikten sonra objektif yorumlarımı sizlerle paylaşıyorum. O yüzden ürünleri iyice tanıyıp anlamak için biraz bekliyorum, böylece daha sağlıklı bir izlenim ediniyorum. Nuxe Türkiye'de henüz çok popüler olmasa da dünya çapında oldukça ünlü bir marka. O yüzden bu paketi aldığımda suratımda oluşan gülümsemeyi görmeliydiniz :) Yaklaşık 2 ay oldu ürünler bana ulaşalı, 2 aylık izlenimimi her ürün için kısa kısa anlatıyorum o zaman.. :)

1.  Créme Fraiché de Beauté Yüz Nemlendiricisi: Bu ürün 24 saat etkili bir yüz nemlendiricisi. Kokusu çok ferah ve hafif, kokusuna bayılıyorum. Nemlendirme etkisi gerçekten çok güçlü, cildi rahatlatıyor. Kıvamı yağlı değil, ama tam su bazlı gibi de değil, arada bir kıvam. Yüzde yağlı bir his bırakmıyor ve mis gibi kokutup yumuşacık yapıyor. Gece yatmadan ya da gündüz makyaja başlamadan önce kullanıyorum, çok memnunum.

2. Réve de Miel El ve Tırnak Kremi: Yine tam hayalimdeki kıvamı yakalamış bir ürün. Süper nemlendiriyor, yumuşatıyor, etkisi uzun süre kalıyor ama yağlı bir his bırakmıyor. Kokusu ise yine çok nefis ve ferah. Birçok el kremi kullanmış biri olarak açık yüreklilikle itiraf ediyorum, bunu tek geçerim :)

3. Huile Prodigieuse Kuru Yağ: Bu Nuxe markasının en ünlü ürünü. Öyle ki Jennifer Lopez bile makyaja başlarken fondöteninin içine bir damla bu yağdan koyduğunu itiraf etmiş. Bu yağı saç, el, yüz, vücut gibi  her yerde kullanabiliyoruz. Kıvamı yağ ama çok ilginç, çünkü adı gibi kuru yağ :) Hemen emiliyor ve hiç mi hiç yağlı bir his yaratmıyor. Nemlendirici etkisi ise anlatılmaz yaşanır, süper ötesi. Araştırdığım kadarıyla bunun bir de simli versiyonu var, yazın dekolteye filan sürülüyormuş, efsane olur diyorum :)

4. Nuxellence Jeunesse Gençlik ve Aydınlık Veren Serum: Bütün cilt tiplerine, yaş gruplarına, gece ve gündüz kullanımına uygun olan bu ürün yine yüz için. Rengi diğer ürünler gibi beyaz değil, pudra ile somon arası tatlı bir renk, soft bir krem kıvamına sahip. Özelliği ise cilde gençlik, aydınlık ve parlaklık katması. Sihirli serum diyebiliriz yani. Makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor, tek de kullanılabiliyor. 10 tane özel patente sahip bu ürün annemin favori ürünlerinden, işini biliyor ;)

5. Eau Démaquillante Micellaire Makyaj Temizleme Suyu: Hem yüz, hem göz hem dudak makyajını temizleyebilen bu ürün neredeyse kokusuz ve toz pembeye yakın şeffaf renkte su kıvamında bir forma sahip. Hassas ciltlere uyumlu olarak üretilmiş bu üründen de oldukça memnunum. Yılların alışkanlığı hep suya dayanıklı makyaja özel temizleyici sıvı kullanırdım, Nuxe ile bu saçma huyumu da aşmış bulundum. Hiç bir olumsuzluğunu görmedim, bu üründen de oldukça memnunum.

6. Contour des Yeux Prodigieux Göz Çevresi Kremi: Bu ürün ise göz çevresi için üretilmiş bir krem ve hem yorgunluğu, şişkinliği alma özelliğine hem de aynı zamanda anti-aging yani yaşlanmayı önleme özelliğine sahip bir ürün. Bir göz çevresi kreminden başka ne beklersiniz ki? :) Hepsi bir arada...

Yukarıda anlattıklarımın tamamı kişisel deneyimim olmakla birlikte, iki ay içerisinde Nuxe ürünleriyle ilgili en ufak bir sorun yaşamadım. Hani şurası da şöyle olsaydı dersiniz ya, öyle bir şey bile demedim. O kadar memnunum yani :) Herkese tavsiye ediyorum, zaten google'da nuxe hakkında biraz araşırma yaparsanız neredeyse bütün Hollywood ünlülerinin de kullandığını göreceksiniz :) Herkese güzel haftasonları!

Nuxe Türkiye'ye de bu güzel deneyim ve harika ürünler için çok teşekkür ediyorum!

Hi guys! Two months ago Nuxe sent me these wonderful products as a gift. I was so happy to take them :) I waited two months to use them to tell you. And after this period, all I can say that, all of them are perfect! I loved all of them. Smells, consistency, colours, effects.. Brilliant! :) I really really advice all of them to you all! If you want to ask anything about the products which you see in photo above, just leave a comment, I'll reply them soon :) Thank you to Nuxe for this amazing gift! Happy weekend! :)

-Z-

12 yorum:

  1. love nuxe!!! it's the best!

    http://lamademoisellesnob.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. Nuxe kuruyagı internetten araştırarak bende kullandım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Birçok ünlü dediğin gibi kullanıyor ve nuxe urunleri tamamen dogal diye bılıyorum yanlış değilsem eğer. :) Diğer ürünler hakkında bir fikrim yok açıkcası fırsat buldukca sans verilmeli onlarada. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim inan diğer ürünleri de kuru yağdan geri kalmıyor, en az o kadar başarılı hepsi, hayran kaldım :) Evet ürünlerin doğal olması zaten muhteşem :)

      Sil
  3. nuxe ürünlerini çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değiller gerçekten :) <3

      Sil
  4. hmmmm heyecanlandım denenmeli mutlaka (:

    http://chokopinkk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Söz verdiğim gibi blogundayım :)

    Ben de cok duymustum ununu bu urunlerin ama acıkcası kullandıgım urune hainlik edememiştim:)Merak ettiğim 3 ve 4. urun. İlk fırsatta alıcam ben de, tavsiyelerin* icin saol.

    *Alır almaz değil de 2. ay sonunda yazdigin için:)

    :*
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Çiğdem :) İnan hainliğe değecek kadar güzeller :Pp... :) Ayrıca rica ederim ;) Öptüm!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...