29.05.2013

PRESS: The Style Glossy


Great news! :) Thank you so much to TheStyleGlossy.com to publish my photos on their website :) TheStyleGlossy is a website which is about fashion and beauty and sponsored by Pantene Pro-v. If you want to see the post about me, click here! :) With love...

Güzel bir haber! :) Sokak Modası bölümünde bloguma yer veren, hatta fotoğrafımı ana başlık olarak kullanan TheStyleGlossy.com a kocaman teşekkürlerimi sunuyorum :) TheStyleGlossy, Pantene Pro-v sponsorluğunda hazırlanan harika bir güzellik ve moda sitesi. Arada bir uğrayıp tavsiyelere göz atmanızı öneriyorum :) Benimle ilgili posta ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz! :) Sevgiler...

4 yorum:

  1. wow congratulations, this is so great <3

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, bayıldım!!! saçının tonu, ceketin vintage havası, kombin tamamiyle sokak modası kokuyor...kaç yaşıma geldim şıkşıkıdım kombinlerden ziyade böyle kombinlere bayılıyorum ve giymek istiyorum,ilham verdin:)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...