8.05.2013

PUMPS UP !!!

 Photos by me

Girls! Are you ready to be intruduced my new pumps! :) It's a gift from Pumps Up. It's a amazing online shopping site which has lots of wonderful shoes. You can also find fuschia and black version of these pumps too. Here you can find the link of these shoes. Unfortunately, all of us can't buy Louboutins and this brand is totally a life saver! :) They're just  33 Euros, but the shipment is only for Turkey now. I can't wait to wear them! :) Thanks to Pumps Up for this amazing gift and the sweet note! :)

Kızlar hazır olun bugün sizi harika ayakkabılarla tanıştırıyorum! :) Bu sarı şekerler Pums Up adlı süper bir online ayakkabı satış sitesinden. Geçtiğimiz haftalarda tesadüfen keşfettim Pumps Up'ı ve ayakkabılarına bayıldım! Amerika'da trend yaratan bütün markaların en çok satan bütün modellerini Pumps Up Türkiye'ye ithal ediyor ve online olarak sitesinden satıyor. Ne yazık ki herkesin Louboutin alamadığı gerçeğini kabul edersek bu site tam bir can kurtaran oluyor :) Bu ayakkabının fuşyası ve siyahı da sitede mevcut, ama benim favorim Gloria adlı bu modelin neon sarısı oldu. Ayakkabıya da bu linkten ulaşabilirsiniz, fiyatlar da oldukça uygun. Mesela bu ayakkabının fiyatı 79 TL. Hemen giyip post yapmak için sabırsızlanıyorum çünkü yandaki şeffaf kısımları sayesinde ayakta da çok güzel duruyorlar :) Güneş gibi içimi açan bu nefis hediye ve tatlı notları için de Pumps Up'a çok teşekkür ediyorum! :)

-Z-







24 yorum:

  1. çok güzelmiş <3 giy de görelim bir dee ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim!! Güle güle giy :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Sitedeki ayakkabılar gerçekten çok güzel, seninkiler de öyle! :)

    YanıtlaSil
  4. ah ah çok güzeller! gözlerimden kalpler fışkırıyor desem :)
    güle güle kullan, kombinlerini merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. They are GORGEOUS, such an stunning colour!

    ♥ Filthy Fashion ♥

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan. neon renklerden ne kadar uzak dursamda bu ayakkabıyı kendim alacak kadar beğendim.

    YanıtlaSil
  7. Omg this shoe must be ur guilty pleasure....love love it..

    Btw do check out my new post
    Stay in touch
    Xoxo

    YanıtlaSil
  8. These are the most beautiful shoes I have ever seen, lucky you!
    Laura. xx

    Enter my Bag Giveaway at stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. WOW!
    Great Pumps! Love the color. So eyecatching.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  10. I've got them too (and in pink as well)! But from another brand;)
    They're gorgeous and I get a lot of compliments on them!
    Enjoy wearing them!

    x. Michelle of mixingblonde.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi, what brand are yours ?

      Sil
    2. I think they're Christian Louboutin.. :) I wonder it too now! :)

      Sil
  11. OMG! I want them like RIGHT NOW! Perfect! :))) xX

    YanıtlaSil
  12. çok güzellermiş. Bende haftasonu çok aradım mağazalardan bu tarz ayakkabıyı fakat bulamadım. Kşke bu yazıyı önceden okusaydım yeni 2 çift ayakkabı aldım. Belki daha sonra alırım. Bana da hediye gelseymiş bu :)))

    YanıtlaSil
  13. Quality posts is the secret to interest the viewers to visit the
    web site, that's what this web site is providing.

    My blog post: http://gorgeousrolexwatch.soup.io/

    YanıtlaSil
  14. I fall in love.

    addictbeiconic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. those are the most amazing heels ever! :))
    www.fashionglow.ro
    check out my latest post to:
    http://www.fashionglow.ro/?p=3126

    YanıtlaSil
  16. Bununla hemen bir kombin istiyorum !!! Renklere bayıldım my lovely dear Z.
    Sevgilerle,
    E.Ozden
    ventdelamode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Mmmm...cool!
    xoxo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Thank you so much for your comments girls!! ♥

    YanıtlaSil
  19. Yorumlar için çok teşekkürler!! :) En kısa zamanda giyip bir de öyle postunu yapacağım! ♥

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...