31.05.2013

Special Dresses For Special Days Vol 2 :)


Hi guys! As we talked before, here the second part of then great prom dresses with Persunmall! :) All of them are so beautiful and it was hard to choose my favourite one :) But I think the first one, fifth, seventh and eighth one are my favourites :) If you want to see the first post about blue dresses, you can click here. And you can also see all blue dresses in Persunmall by clicking here. And I found lots of great backless dresses too, you can also see them here :) Btw, you can see more by clicking on photos! So, tell me your favourite!  :)

Herkese selam! Daha önce konuştuğumuz gibi Persunmall daki harika davet / gece elbiseleriyle devam ediyorum! :) Bu yıl kimsenin mezuniyette, düğünde, nişanda ne giyeceğim derdi olmasın, çok uygun fiyata harika seçenekler buldum :) Hepsi o kadar güzel ki, favorimi seçmek zor oldu ama birinci, beşinci, yedinci ve sekizinci elbise favorim :)) Hatırlarsanız ilk postum Disney prenseslerine layık mavi turkuaz elbiselerle ilgiliydi (burada). Ayrıca sitedeki bütün mavi elbiseleri görmek istiyorum derseniz buradan ulaşabilirsiniz. Bu arada harika sırt dekolteli elbiseler buldum, onlar da burada :) Bu arada resimlere tıklayarak elbiselerin detaylarına da ulaşabilirsiniz. Evet, favorinizi söyleyin şimdi bana! :)

-Z-








3 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...