28.05.2013

Special Dresses For Special Days with Persunmall


Hello :) Summer is already here and that means graduations, weddings, engagements and lots of celebrations like that are on! :) The season has officially opened! :) It's so nice but there is a problem for all women.. What should I wear!??? Okay, here I am! :) I found Persunmall for you and it's a great shopping website which you can find lots of amazing night/prom dresses! This summer my favourite colour is light blue, mint and turquoise shades.. Like a Disney princess :) So, here you can find my favourites, if you want to learn more about them, click on the photos. Beside them, if you say "They're okey but I wanna see more colourful dresses" here the link for you :) Or if you say "I loved them but I wanna see more blue dresses!" here the link for you too :) They are really for affordable prices and it's a great option buying them online. So, I will prepare one more post about night dresses, but this time it will be more colourful! Keep following, kisses! ;)

Selam! :) Hızlı gelen yazla birlikte mezuniyet, düğün, nişan sezonu da hızla başladı.. Durum bununla kalsa süper de böylece biz kadınlar için en büyük sorunsallardan biri olan "Eee ben ne giyeceğim?!" durumu başladı :) Ben nedense bu sezon açık mavi, su yeşili, mint, turkuaz aralığındaki tonlara bayılıyorum. Eğer böyle bir etkinliğim olsa kesin bu renklerde bir seçim yapardım. Ben de yeni keşfettiğim Persunmall adlı alışveriş sitesinde Disney prenseslerini hatırlatan bu güzel elbiseleri görünce hemen sizinle de paylaşmak istedim. Normalde bu tarz elbiselerin fiyatlarının en saçma butikte bile ne kadar uçuk olduğunu hepimiz biliyoruz, online alışverişin avantajı ile yurtdışından oldukça uygun fiyatlara bu elbiselere sahip olabilirsiniz. En kötü ihtimalde bir terziye götürür azıcık belini daralttırırsınız :) Bence değer.. Ben mavi tonları istemem başka ne var derseniz bu linkte bir sürü seçenek var, ama "ben mavileri sevdim, mavilerden yürüyeceğim ama başka neler var" derseniz de bu linkle diğer mavi elbiselere de ulaşabilirsiniz :) Yakında bir de karışık renkli elbiselerle buna benzer bir post hazırlayacağım takipte kalın :) Fotoğraftaki elbiselere ulaşmak isterseniz üzerine tıklamanız yeterli.. Eee favoriniz hangisi :)





5 yorum:

  1. Fiest dress is like from fairy tale
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
  2. ilk elbise beni de çok etkiledi,
    prenseslere mavi ne kadar da çok yakışıyor...

    YanıtlaSil
  3. love all of them <3
    check out my latest look:http://www.fashionglow.ro/?p=3152
    XOXO,
    Khloe

    YanıtlaSil
  4. amazing dresses

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/475-maxi-skirt.html

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...