28.06.2013

Ask Zümra !!!


Hello guys! :) As you know, I'm sharing a part of my life here with you, and trying to be part of your lifes too. Every comment from you is a huge happiness for me. In last months, I got lots of e-mails from some of my readers. They're asking some advices about being a blogger, or some work-life advices, some beauty tips, some private questions etc. :)) So, I decided to play a Q&A Game here. First question is from me: What do you like the best in my blog, which posts would you like to see more or less? Your feedback is so important for me :) And now, you can ask me anything by leaving a comment under this post, I'll reply them soon :) 

Kiss ;*

Herkese selam! :) Bildiğiniz gibi, blogum sayesinde hayatımın bir parçasını burada sizinle paylaşıyorum, hatta bir şekilde sizin de hayatlarınızın bir parçası olmuş oluyorum. Sizden gelen her yorum benim için çok değerli, yorumlarınızla beni yönlendirip motive ediyorsunuz. Son zamanlarda mail kutuma sizden bir sürü soru düşer oldu. Kimi blog yazmakla ilgili, kimi iş hayatıyla ilgili, kimi özel sorular, kimi genel tavsiye sorar nitelikte, bazılarınız güzellik, makyaj, moda ile ilgili ipuçları soruyor :)) Böyle olunca ben de sizinle ufak bir Soru&Cevap Oyunu oynamak istedim. İlk soru benden size geliyor: Blogumda görmeyi en sevdiğiniz şey ne? Nasıl olsa daha güzel olurdu? Ya da daha çok / daha az görmek istediğiniz postlar var mı? Geri bildiriminiz benim için ne kadar önemli tahmin edemezsiniz :) Evet, şimdi de sıra sizde, bu postun altına yorum bırakarak bana istediğinizi sorabilirsiniz, yakında cevaplayacağım hepsini :) 
Sevgiler ;*

8 yorum:

  1. I love how you can communicate with all the world by a Blog :) So, why did you start to write? Like you said, all the messegges or comments makes me happy :) Espero que andes muy bien, abrazos!

    YanıtlaSil
  2. Zümra, blogunda seninle vakit geçirmek benim için çok büyük bir keyif. Her zaman şık ve alımlı olmanın dışında her zaman fitsin. Bunu nasıl başarıyorsun? Sağlıklı yaşam adına yaptığın ufak sırların var mı? Bir de önerim olacak. Blog başlığın daha canlı olabilir. Siyah ve beyaz Lunapark Queen'i anlatmakta yetersiz kalıyor bence. Tabii bu benim görüşüm. Sağlıcakla ve mutlulukla kal:)

    YanıtlaSil
  3. erkek modasına ilişkin de paylaşımlar yapacakmısın..? ayrıca bir gün takipçilerinle buluş ve çay iç..zevkli olur bu..:)

    YanıtlaSil
  4. Great post :)
    Check out this giveaway, summer clothes and $100 gift card!

    Your Princess is in Another Castle


    xx Sofie

    YanıtlaSil
  5. I love your styling posts, do more of what you like :)
    check out my latest post:http://www.fashionglow.ro/?p=3180
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  6. I see you're a lawyer!? What made you decide to make it your career?

    I am loving your blog and following you on Bloglovin...hope you can follow me back :)

    http://sydneycorporate.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil
  7. Hey Sweety! Thanks for your follow on bloglovin. Would you like to follow on instagram and Twitter? Followed you on both, follow me back and let me know! :)xoxo

    YanıtlaSil
  8. En çok takip ettiğim bloglardasın, normalde bir konuşmuşluğumuz yok ama netten bile sana kanım çok ısındı :) Tırnaklarınla uğraşmaya bayıldığını biliyorum bu konuyla ilgili yani mesela tırnak bakımıyla vs ilgili post yaparmısın? Birde 2 sorum olucak, eğer bu blogla uğraşmasaydın yinede modayla bir alakan olurmuydu? Niye merak ettiğimi bilmiyorum ama çocukken hangi mesleği yapmayı hayal ederdin? :):)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...