18.06.2013

Çapulcu Baykus // Sweet Owl


Hello my sweet friends! :) After a while here I am again.. Maybe some of you already know but I want to remind that Turkey is not in a good situation now. For the past few weeks, peaceful Turkish citizens have been protesting the demolition of Taksim Gezi Park, one of the few green areas left in the center of Istanbul. The plan by the Erdogan-run AKP government is to build a large shopping center instead, benefiting his own interests and filling his own pockets. Create awareness internationally about our plight, or matters are going to get much, much worse. We want all international media channels - social and mass - to report this news. This has become a matter about more than just saving trees. This is an 'I can do whatever I damn well want', fascist mentality that not only suppresses but attacks its own people. To make matters worse, media channels are being censored so as not to display the news. And in this period #direngeziparki and #occupygezi was the 2nd worldwide trending topic on Twitter. So here I am again...

These photos have been taken on Sunday, Fathers' Day.. You can see my dad at the last photo, probably the first time on blog :) Happy Fathers Day to all daddies! :) And I want to intruduce you with my new owl necklace. It's from Persunmall and so lovely! :) I was looking for an accessory with an owl figure but I couldn't find something goes my taste well, so this one is just perfect! And it is really so cheap, you can also buy it from here.. And my bracelet is from Alaçatı, Çeşme. I was there for 5 days last week and it was a great vacation, how about my new skin colour? :) Miss you!!

Merhaba Blogumun Çapulcu Takipçileri! :) Normal şartlarda takipçilerine çapulcu diyen bir blogger saniyesinde blogosferden aforoz edilirdi herhalde :) Gurur duyarak yazıyorum şimdi.. Çapulcu bloggerın marjinal takipçileri! Nasılsınız? Direniş nasıl gidiyor? :) Yürüyüşe çıkılan bir sürü akşam, Halk Tv ve Ulusal Kanal karşısında geçirilen haftalar, sosyal medyada yoğun paylaşımlar, destekler, tartışmalar derken ben tam gaz #Chapulling'e devam ediyorum :) Hatta çok marjinal olduğumu fark eden bazı takipçilerim, beni takip etmekten vazgeçti ama yerine hemen benden daha marjinal başka takipçiler eklendi :)) Herşey süper anlayacağınız! Ben de bundan sonra susarak değil, konuşarak direnmeye karar verdim. Ama #duranadam canımız, o ayrı.. :) Pasif direnişe her zaman tam destek! Geçtiğimiz hafta ani bir kararla kendimi 5 günlüğüne Çeşme'de buldum. Gördüğünüz gibi baya da bronzlaştım. Ben henüz yeni rengime alışamadım, sizce nasıl olmuş? Bu arada baykuş kolyem Persunmall dan hediye geldi ve ben kendisine bayıldım, zaten uzun süredir baykuşlu bir aksesuar arıyor ama tam aradığımı bulamıyordum. Persunmall bu sorunu kendi kendine çözdü :) Fiyatı da inanılmaz uygun, buradan siz de satın alabilirsiniz. Bilekliğim ise Alaçatı hatırası, kuzenimin hediyesi :) Tam bir mavi boncuk, çok severek takıyorum, kolumdan hiç çıkarmıyorum diyebilirim.. Fotoğraflar bu Pazar, yani babalar gününde çekildi, en son fotoğrafta ilk kez blogda babamı görebilirsiniz :) Buradan bir kez daha başta kendi babişkom olmak üzere tüm babaların babalar gününü kutluyorum :) Siz neler yapıyorsunuz, anlatın özledim :)





28 yorum:

  1. Aaa maşallah ya bronzluk ayrı hava katmış çok güzel olmuşsun hepiniz çok tatlısınız nazar değmesin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canım benim :)

      Sil
  2. Özlettin kendinii :) 5 günlük tatile göre böyle bronzlaşarak marjinalliğini bir kez daha kanıtladın, ben 10 günlük tatilde bile bronzlaşmayı pek beceremiyenlerdenim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah sorma marjinallikte sınır tanımam :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Actually they are shorts :) But it doesn't look like short here :) Thank you so much! :)

      Sil
  4. Love your necklace ! Nice pictures! :)

    YanıtlaSil
  5. amazing top and necklaces

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/06/487-20130618.html

    YanıtlaSil
  6. beautiful necklace! looks like a lovely time!

    <3 Sharmaine Ruth
    underpeachtrees.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It was really great! :) And thank you so much :)

      Sil
  7. Saç rengin çok güzel!

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu deniz, havuz ve güneşten akmış hali :) Ama bu halini ben de sevdim :))

      Sil
    2. Keşke benim saç rengim de akınca böyle dursa..:( Çok yakışmış umarım hep böyle kullanırsın.:)

      Sil
    3. Ama biraz da bronzlaştığım için bu renk güzel oldu, bakalım bundan sonra ne renk olacak :))

      Sil
  8. Pretty necklace, glad you are back!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thank you :) Nice to hear that :)

      Sil
  9. I hope the 'capulcu' keep protesting, and i love this standing protest that is happening now, as someone who called Taksim my home for 2 years, I sincerely hope they don't get rid of gezi park. lovely lovely owl necklace.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for your support! :) Your comment is really so meanfull for me and very happy to hear that! :) Gezi park belongs to all of us and we will save it, I believe... Thank you again :)

      Sil
  10. your outfit is so cool !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  11. lovely outfit <3
    check out my latest post:http://www.fashionglow.ro/?p=3161
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  12. çapulcu baykuş çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah çok teşekkürler :) Baykuşu da çapulcu yaptım :))

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...