29.06.2013

Ready For Bloglovin ?


Selam!! :) Hatırlarsanız bu elbiseyi "Tam Üstüme Göre" lansmanında giymiştim, dolapta giyilmeyi bekleyen bir sürü giysi varken neden bu elbiseyi tekrar giydiğimi sorarsanız, ilginç bir takıntım var. Sanırım bu elbiseyi 3 yıl önce Marmaris'te yerel bir butikten almıştım ve her yaz bronzlaştığım zaman ilk giymek istediğim elbise hep bu oluyor. :) Ben de sizin için hemen şipşak bir fotoğraf seansı düzenledim. :)

Gelelim asıl konuyaaaa :) Birçoğunuzun bildiği gibi 1 Temmuz itibariyle Google Reader kapanıyor ve takip ettiğiniz blogları kaybetmemek için Bloglovin üzerinden takibe almak gerekiyor. Tabi ki önce bir Bloglovin hesabınız olması gerekiyor, daha sonra da Google Reader aracılığıyla takip etmekte olduğunuz blogları Bloglovin'e tek tıkla aktarabiliyorsunuz. Hatta buraya tıklayarak hemen aktarabilirsiniz. Eğer daha detaylı bir anlatıma ihtiyaç duyarsanız, bir blogger arkadaşım burada çok güzel anlatmış, faydalanabilirsiniz.

Unutmayın son 2 gün! Yoksa izlediğiniz bütün blogları kaybedeceksiniz! Ben çoktan aktardım, siz de elinizi çabuk tutun :)

Son olarak, yarın 10.00-19:00 arası Taksim Kafe Pi Curcuna'da Blogger Bazaar var ve sizi standımda bekliyor olacağım, etkinliğin detaylı bilgisine buradan ulaşabilirsiniz. Gelin tanışalım, sohbet edelim, cupcake yiyelim, alışveriş yapalım, müzik dinleyelim, kısacası harika bir Pazar günü geçirelim :) 

Hi Guys!! :) If you remember I already wore this dress here, but when I get bronze, I always want to wear it again :) So here the result, did you like it? :)

Btw, I want to remind you a very important thing! As some of you might know, Google Reader is shutting down from the 1st of July and as from that date, you will lose the list of blogs you follow. I personally use Bloglovin’, as most of you, but for those of you who don’t, you can easily transfer the list of all the blogs you already follow so you don’t miss out.
Here is how to import all the blogs you follow from Google Reader to Bloglovin’ … Don't forget to follow me! :) Kisses!!



8 yorum:

  1. Bende aktardım. Bir şey sorucam 1 Temmuz'dan itibaren Google Reader üzerinden takip eden üyelerin hepsi silinecek mi yani? Öyleyse benim gibi çömez bir blogger için baya kötü bir durum :/

    YanıtlaSil
  2. This dress is so cute and you look so pretty
    Kisses
    Aga

    How to look good being sick?
    Follow me at bloglovin
    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
  3. I love that dress! Is so cute :) Espero que andes muy bien, abrazos!

    YanıtlaSil
  4. Elbisen çok yakışmış ;)

    Ben izlediğim blogları feedly ile aktardım ;)

    YanıtlaSil
  5. So pretty and simple! I love it!

    www.flowersandgreentea.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...