10.07.2013

Alaçatı Night


Herkese merhaba! Tatil postlarıyla devam ediyorum :) Dalyan'dan Alaçatı'ya gitmek biraz zorlu bir yolculuk olsa da, kesinlikle değdi. (Çeşme'nin minibüs şoförleri Bakırköy-Taksim dolmuş şoförlerini hiç aratmıyor, çok çılgınlar, son fotoğrafta minibüslerine yapıştırdıkları yazıdan da anlayabilirsiniz :)) Yel değirmeni maketleri, ev yapımı mis gibi kokan sabunlar, damla sakızlı reçeller, birbirinden güzel ve şirin kafeler derken sanırım Alaçatı'ya tekrar aşık oldum. Gerçi Haziran'ın başlarında olduğumuz için henüz sezon tam olarak açılmamıştı ve Alaçatı sokakları oldukça sakindi, hatta biraz da serindi... Harika elbiselerin olduğu Bellazure butiğe uğrayıp, hediye sabunlarımızı alıp, hatıra olarak da mavi boncuklu bir bileklik de aldıysak Alaçatı'yla şimdilik vedalaşmaya hazırız demektir...

Hello everybody! We are going' on with holiday posts :) It was a bit hard to go Alaçatı from Dalyan but it's definetely worth it! With windmill models, jam made of gum drops, small and cute cafes.. I loved Alaçatı so much.. If we had a look at Bellazure boutique, bought some handmade soaps for gifts, bought a blue stoned bracelet as a memory, it's time to say good bye to Alaçatı, just for now! :)

Üst / Top : FNO 2011 by Zeynep Tosun
Şort / Shorts : Topshop
Kot ceket / Jean jacket : Polo
Babetler / Flats : H&M
Bileklik / Bracelet : From Alaçatı
Çanta / Bag : De Vib





















14 yorum:

  1. intresting place to visit and cool outfit dear :)

    YanıtlaSil
  2. Huh! Bilekliklere bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
  3. Love your casual look !

    XX Luba

    Pairing peplum top with lace shorts and chic accessories in my look today
    http://www.well-living-blog.com

    YanıtlaSil
  4. looks like a blast! you look great :)

    <3 Sharmaine Ruth
    underpeachtrees.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. great photos!
    lovely look for summer
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  6. such a lovely outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  7. Beautiful place and you also look so cool and comfy! :)

    YanıtlaSil
  8. Beautiful photos but this colorful shoes - amazing!

    YanıtlaSil
  9. beautiful! I love the holiday posts, they make the summer !
    check out my latest look:http://www.fashionglow.ro/?p=3192
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  10. güzel fotograflar gitmiş gelmiş kadar oldum ki çok istiyorum bir gün alaçatıda olmak.

    YanıtlaSil
  11. Look like an amazing place!
    Nice photos!

    xx
    Kelly

    thekelluuu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Alaçatı'nın o lavanta kokusu taaa buraya kadar geldi! Teşekkürler... :-)
    Bekle beni Alaçatı'm, 25 gün kaldı!

    YanıtlaSil
  13. of şimdiden özledim orayı...hatalıysam ara zümra:)

    YanıtlaSil
  14. Tatil postlarini cok seviyorum, hele ozledigim yerlerdense bir baska : ) Alacati ya gitmeyeli 3 seneyi gecti sanirim, gozumde tutuyor. Biraz olsun hasret giderdim sayende, tesekkurler : ) O sandaletler cok tatliymis, ve de o bileklik standinda uzun zaman gecirirdim, Alacati dan hic incik boncuk almadan donmedim : )

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...