29.07.2013

Babylon Beach Photo Diary


Bu sıcak yaz günlerinde tatilden fotoğraflarla devam ediyorum. En iyisi ben bu fotoğrafları yaz boyunca aralara serpiştireyim ve her post hazırlığında tatili içimde bir kez daha yaşayayım :) Deniz kum güneş tatillerinde oteliniz ne kadar lüks olursa olsun 2. ya da 3. günden sonra kısır bir döngüye girdiğinizi hissediyorsunuz ve eğer müdahale etmezseniz o rutinle birlikte nasıl olduğunu anlamadan kendinizi 7. günde elinizde bavullarla buluyorsunuz :) Biz de durumu hissedince hemen bir şeyler planlayıp değişiklik yapalım dedik ve soluğu Aya Yorgi'nin güzellerinden Babylon Beach'te aldık. Bu mekanla ilgili en sevdiğim şey, yemyeşil çimleri, limon ağaçları, nar çiçekleri, kısacası doğası oldu. Piknik tadında bir plaj keyfi isterseniz, kesinlikle tavsiye ederim. Biz Haziran'ın başında gittiğimiz için mekan oldukça boştu ama yine de şezlong kalmadığını ve minder verebileceklerini söylediler. Şu sıralar şezlongsuz ne yapıyorlardır çok merak ediyorum doğrusu :) İşletmesi maalesef pek iyi değil ama yine de mekan güzel.. Kişi başı giriş de yanlış hatırlamıyorsam 35 TL idi.. Evet, çok konuştum, hepinize harika bir hafta diliyor ve sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :)

The best thing about these hot summer days is preparing beach and holiday posts :) I decided to share my holiday photos in different times of summer so I can feel like that all summer :) Okey.. If you prefer a holiday which just includes sun, sea and beach, after 3. day you will start to get bored.. So we decided to go a different beach and we found ourselve at Babylon Beach. It's in Aya Yorgi, Çeşme.. I loved its nature with lemon trees, green lawns and pomegranate blossoms.. So, I hope you enjoy with these photos guys! Hava a great week! ;)








38 yorum:

  1. nice pics
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  2. harikaaaa bizde istiyoruz bizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke birlikte de gidebilsek :)

      Sil
  3. Rengarank harika bir post olmuş! Tatil istiyoırum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Portofino istiyorum onu napıcaz :)))

      Sil
  4. aww I loved all your pictures <3
    www.mariezamboli.com

    oxoxoxo
    Marie

    YanıtlaSil
  5. bencede harika bir post.::)

    YanıtlaSil
  6. Şuan orda olmak istedim, süper fotoğraflar :)

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baktıkça tekrar orada olmak istiyorum :)

      Sil
  7. en kısa zamanda gitmek lazım,tatilim geldi resmen fotoğraflara baktıkça =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de tekrar istiyorum :)

      Sil
  8. Wow, it has to be amazing!

    xx,

    -Edurne
    http://imafashionstoned.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  9. Ayayorgi'ye gitmişsin anlaşılan:)En sevdiğim Çeşme koyu... Marrekesh ve Sole mare yide tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
  10. hosgeldin izmiree! :) Sole Mare'yedeugra hala Çesmedeysen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çok vaktim olmadı :( Bir dahakine inş :)

      Sil
  11. Super post! :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. sen o kadar guzelsin ki tartisilmaz<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o kadar bebeksin o kadar tatlısın ki tartışılmaz <3

      Sil
  13. Fotoğraflar harika Zümra'cım. Bikininin rengi de çok güzelmiş, çok yakışmış;)

    YanıtlaSil
  14. Babylonu da çok severim ama CafePi'nin üstüne yoktur :) çok güzel görünüyorsun canım fotolar da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafe Pi aklımda kaldı ya gidemedim :( Çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Gözlüklerini yiriing güzellik serpiştir arada böyle güzel oluyor :*
    Börekten sevgilerle...
    X,E.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır börek benim :) sen şekerparesin :))) Öperimmm!

      Sil
  16. fotoğraflara bayıldım
    daha yeniyim banada beklerim
    would you like to follow my blog?
    http://styleofsibling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. zümracım yine çok güzelsin:)
    ben saç rengini öğrenebilir miyim?
    çok hoş bir rengi var:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkürlerrr :) Saç rengim Koleston 7.35 :) Bakıra kaçan bir kumral tonu sanırım.. Sevgiler :*

      Sil
  18. canım resimleri başka sayfada aç deyince büyümüyor byütecde çıkmıyor kocaman yapamadım yani olmadı bide tatil postları deniz kum güneş böyle güzel postlarda niye az resim oluyor kombin dendiği zaman çok yüklüyorlar ama hep aynı oluyor sıkılıyoruz bakmadan bazen tatil postları öğle değil rahatlıyor insan bakınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bundan sonraki tatil postlarına daha çok fotoğraf koyayım :) Fotoğrafları orijinal boyutuyla yükleyince blog üzerinde çok fazla yer kaplıyorlar ve bu alan sınırlı maalesef. Bu yüzden ben de görünmesini istediğim boyuta ayarlayarak yüklüyorum. Ama zaten her şey gayet net görünüyor :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...