18.07.2013

Bellast Jewelry!


Herkese selam!! :) Bugün sizi yeni bir takı markasıyla tanıştırıyorum, markamızın adı Bellast! Sitelerinde bize oldukça geniş bir takı alternatifi sunuyorlar. Kristal, 925 ayar gümüş ve incide bir dünya markasıyız diyorlar :) Bellast'tan benim 3 tane seçimim oldu. İlki kulağımda gördüğünüz 925 Ayar gümüş yıldız küpe.. -Ki en kullanışlısı bu bence :)- İkinci seçimim yine 925 Ayar gümüş yonca yüzük.. Şans getirecek bu yüzük :) Üçüncü seçimim ise colorblock kalpli 925 Ayar gümüş yüzük.. Bunun da tasarımını çok sevdim. İki renk olduğu için hem gold hem gümüş aksesuarlarla kolayca kombinlenebiliyor. Bu arada uzun süredir gümüş rengi takı hiç takmadığımı fark ettim :) Siteyle ilgili belirtmek istediğim şöyle bir durum var ki, yüzük ölçüm belirttiğimden oldukça geniş geldi, bu yüzden bu konuda dikkatli olmanızı özellikle tavsiye ederim, 2 beden küçüğünü sipariş edebilirsiniz. Benim parmak ölçüm 53 mm. ve UK standartlarında 6'ya denk geldiği için 6 dedim ancak bana gelen 8 gibi.. Ayrıca sitede fiyatlar oldukça uygun ve kargo ücreti almadıklarını belirttiler.. Bence buradan siteye bir göz atabilirsiniz, değişik ürünler var :)

Son olarak Yonca yüzüğü blogumu GFC ve sosyal medyada takip eden bir izleyicime hediye etmek istiyorum. :) Bunun için yapmanız gereken önce parmağınıza bir ip bağlayarak ölçüp 57 cm. civarında olup olmadığını test etmek, sonra da bu postun altına mail adresiniz ve adınızla birlikte bu yüzüğü neden istediğinizi yazan bir yorumu 25 Temmuz'a kadar bırakmak! Seçimi "random.org" ile yapacağım. Bol şans ;)
NOT: Bu hediyenin kargo ücreti çekilişi kazanan izleyiciye aittir.

Hi guys! :) Today I want to introduce you to Bellast! It is a great jewel brand and I am so happy to discover it. It has a really wide variety of jewels and you can find what you imagine there! :) It's As the one of largest global online retailer of crystal jewelry, 925 sterling silver jewelry, pearl jewelry.. My choices were 925 sterling silver jewelry and I chose three items from there. The first one is an earring.. It's name is Fashion Copper Hollow Star and I felt like a star with it :)) And it's just 6 USD for Bellast customers.. The second product that I chose was a ring. It is 925 sterling silver plated copper clover flower and I believe it will get me some luck! :) And the last one is a ring again, and I have to admit that it's my favourite.. It's 925 Sterling silver plated copper colorblock heart shaped ring and it's so romantic.. :) I take some photos with them to show you.. I hope you enjoy with them.. Btw, don't forget to have a look at Bellast.com . They also ship to over 200 countries for free!! ;)  Kisses...






ÇEKİLİŞ SONUÇLANDI....!!! :)

Kazanan şanslı isim Random.org aracılığıyla belirlendi ve kurallara uygun 8 yorum içinden 3. katılımcı olan "Kontes" yüzüğün sahibi oldu. Kendisini tebrik ediyor, katılan herkese de ayrıca teşekkür ediyorum! 


15 yorum:

  1. o yüzüğü istiyorum çünki buaralar şansa ihtiyacım var:)
    aydan yalçınkaya
    lattekuki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. mavi oje sevmem ama yakışmış sana çok :)

    YanıtlaSil
  3. süper..talibim..:)
    hediye edicem..:)
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Wow! I love that ring :)

    xx,

    -Edurne
    http://imafashionstoned.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  5. amazing:)

    New post http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Sevdiğim bir blogtan mini bir hatıra olması için istiyorum :)
    gfc: kontes günay
    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. love them all! They are super cute :>
    check out my latest look:http://www.fashionglow.ro/?p=3210
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  8. Merhaba:)
    Her yerden takipçinim:)
    Face: https://www.facebook.com/asuman.asu.3110
    Twitter:https://twitter.com/AsumanAyse
    GFC:asumanasuyum
    Bu yüzüğü pek sevdim, bana şans getirmesi dileğiyle:)
    Ayşe Şener
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Şans getirsin:)

    Ben de isterim.İzleyicinim
    GFC:undenied

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. cok tesekkurlerr canım tanıstım ve cok begendım yonca yuzuk supermıs

    YanıtlaSil
  11. In love with all of your accessories
    http://lexiluthor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Merhaba
    yar bana bir eğlence adıyla gfc de izleyicinim.
    twitterda @yrbanabreglence adıyla takip ediyorum.
    Bu 5 yapraklı yonca yüzüğe bende talibim. Sebebini bende bilmiyorum :p
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu arada ben de varııııımmm :)))
    nazlicancerkez@gmail.com

    Mujuuxxx :)

    YanıtlaSil
  14. bunu ben nasıl kaçırdımm zümracım ya tühh :( umarım çok geç kalmamışımdır.ama son gün yarın öyleyse ben de varımmm... bayıldımmm yüzüğee :)
    senayclk@hotmail.com

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...