22.07.2013

Checkers Shorts


Merhaba! Herkese harika bir hafta diliyorum!! :) Haftaya nasıl başlarsak öyle gider derler, ben de bir "ne giydim" postu ile yaptım açılışı, yani bu hafta bir kaç tane daha kombin postu olabilir blogda, hazır olun! :) Farkında değilim -çünkü olmak işime gelmiyor- ama yaz neredeyse bitiyor! Neden kış bu kadar çabuk geçmiyor sanki.. :/ Daha giyilecek bir sürü kıyafet, gidilecek bir sürü yer, kafamda bir sürü proje var! Biri yazı durdursunnn! :) Damalı şortum Chicnova'dan, bluzum Trendyol'un Zara butiğinden, ayakkabılarım Pumps Up'tan ve çantam Guess.. Yazın sıcaktan çok fazla takı takamasam da minik küpelerim ve bilekliğim H&M'den... Bu fotoğraflarla ilgili en çok sevdiğim şey, güneş ışıklarını tek tek yakalamak oldu! Sanırım çekenden ötürü... :)

Hi guys! I wish a great week to all of you!! :) I started to week with an outfit post and it will keep going like this :) So be ready for the other outfit posts this week! :) Btw, I reliazed that summer is passing and it's so boring! I have lots of things to do, to go, to wear.. I wish it happens to winter too :/ Somebody please stop the summer!! :) Let's talk about my outfit.. My mono checkers shorts are from Chicnova and I loved it so much. Especially the neon details are just perfect and I combined them with my Pumps Up heels.. My bag is from Guess and jewels are from H&M... I loved the sunshine in these photos soooo much! I thinks it's just because the person who took the photos.. ;)

Shorts / Şort : Chicnova
Top / Üst : Zara / Trendyol
Heels / Ayakkabı : Pumps Up
Bag / Çanta : Guess
Jewels / Takılar : H&M


















21 yorum:

  1. Beybi mükemmel görünüyorsun:) Sütun gibi bacaklarınla süper taşımışssın şortu, bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Dear, amazing shoes and bag :)

    YanıtlaSil
  3. Love your shoes! ♥

    xx,

    -Edurne
    http://imafashionstoned.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  4. Şortun hakkını vermişsin canım
    çok güzel bir kombin

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Killer heels lady!!!!!!

    http://sydneycorporate.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil
  6. bu dama desenleri galiba seviyorum :) şortun çok hoş:)
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
  7. siyah beyazla neon renk kombinlerine bayılıyorum bu arada topuklu giyme nolur ya:)

    YanıtlaSil
  8. fıstık gibisin! Şort ve ayakkabıların uyumu şahane <3 cok güzel tasımıssın ikisini de, gel kucaklıycam seni:)

    YanıtlaSil
  9. bu ayakkabılar zaten harika, bir de şortla eşleşince süper olmuş!
    siyah beyaz'a mini neon dopingini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Hey,
    this outfit is great - the shorts look lovely! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  11. love love your shoes!!
    check out my latest post:http://www.fashionglow.ro/?p=3338
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  12. Şortuna bayıldım :)Çok güzel:)

    YanıtlaSil
  13. Ne guzel gunes isiklarini kendine cekmissin : ) Cok guzel bir cekim olmus. Ve sen fistik fiziginle ( upuzun muntazam bacaklar ) bu sortun hakkini cok guzel vermissin, neon detaylarin uyumu cok guzel olmus, bu ayakkabilar sana cok yakisiyor : )

    YanıtlaSil
  14. Süper outfit ama tabii fiziğininde hakkını vermek gerek bacakların çok güzel özellikle :)

    YanıtlaSil
  15. burnunuz estetik mi acaba ne kadar harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ama neden adsız? İsminizi burada vermek istemiyorsanız mail atabilirsiniz <3

      Sil
  16. Bütün güzel yorumlar için çooook teşekkür ediyorummm :*** <3

    YanıtlaSil
  17. Thank you for all your beautiful comments so much :*** <3

    YanıtlaSil
  18. merhaba adım dilek sadece kolaylık olsun diye yazdım :) buyrun yazdım bile :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...