26.07.2013

I Got The Power!


İşte size daha haftanın başındayken müjdelediğim ikinci stil postu! :) Mavinin güzel enerjisine hep inanmışımdır, bu yüzden son zamanlarda biraz düşen enerjimi yükseltmesi için maviden yardım aldım.. Bu kombinin en sevdiğim ve en yeni parçası tabii ki etek! :) İlk görüşte kesimine aşık oldum diyebilirim, önü kısa oval oyuk şekilde gelirken, arka kısımda uzayıp yırtmaçla birlikte sivriliyor. Kumaşı da likralı olduğu için çok rahat. Etekle ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Aslında bunun bir de turuncusu vardı, benim için zor bir karar oldu, aklım onda da kalmadı değil. Ona da buradan ulaşabilirsiniz :) Umarım kombinimi beğenirsiniz, yorumları bekliyorum.. Herkese şimdiden süper hafta sonları! ;)

-Z-

Here the second post which I promised you on Monday! :) I always believe the positive energy of blue.. And I really need this in my life now, so I got a little bit help from it :) I bought this irregular over hip skirt from Persunmall and it was just love at first sight :) It's also so comfortable because of lycra fabric.. Actually there was orange one too and it was a really hard desicion for me, you should see it from here too :) I hope you like this outfit, waiting your comments sweeties! ;) Have a great weekend!

-Z-

Etek / Skirt : Persunmall
Üst / Top : FNO with Zeynep Tosun
Ayakkabılar / Wedges : Zara
Küpeler / Earrings : Bellast
Bileklik / Bracelet : From Alaçatı













 

27 yorum:

  1. candan uluğ26/7/13 10:26

    your outfit is very nice.

    YanıtlaSil
  2. candan uluğ26/7/13 10:27

    your outfit is very nice

    YanıtlaSil
  3. ayakkabina bayildim...dolgu topuk oldugundan tahminen cok rahatdir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça rahatlar ama ön kısmı biraz kalkık olduğu için zaman zaman yürürken zorlayabiliyor :) Çok teşekkürler!

      Sil
  4. waaaw diyorum sadece fıstık gibi gözüküyorsun canım gerçekten acayip yakışmış mavi sana çok ama çok beğendim saçlarından o güzelim ayaklarına kadar harikasın burada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim, harika bir yorum <33

      Sil
  5. Turuncu da güzelmiş aslında ama bu kombinini çok beğendiğim için midir bilmiyorum, bence iyiki maviyi almışsın... Çok enerjik bir kombin olmuş ve ten rengine çok yakışmış mavi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Evet bence de enerjik oldu! :)

      Sil
  6. i think blue was a great choice for you canim :) and the pine cone photos are so unique.

    YanıtlaSil
  7. ayakkabınınn ve eteğinin rengine bayıldımm bronzluğunlaa süper olmuşş
    bende beklerim bloğumaa
    sevgiler

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Geliyorum hemen..

      Sil
  8. güzel kombin :)
    Sevgiler

    ofissstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Hoh be hatun yakıp geçiyor Ajda'da şarkı söylesin "Yakar Geçerim" diye, peh.

    YanıtlaSil
  10. etegin cok harika ve sanada baya yakismis :)

    YanıtlaSil
  11. cool outfit!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  12. gorgeous outfit!
    love your skirt

    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  13. wuhuuuuuuuuuu diyorum başka birşey demiyorum :) şahanesin babe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Sinemcimmm <33

      Sil
  14. kuzucuum senin de Persunmall eteğin süpermiş:) ben de bunu acaba nasıl durur diye düüşnmüştüm ama mükemmel kombinlemişsin:)
    seni nasıl daha önce keşfetmedim inanamıyorum:)
    çok tatlısın takipteyim şeker!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Ben de seni keşfettiğimde aynı şeyleri düşündüm, olsun geç olsun güç olmasın :))) Öpüyorum çok!

      Sil
  15. Thank you so much for your great comments guys! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...