8.07.2013

Let's Go Holiday! ;)


Bu hafta blog tatilde! Tatilde dediysem bu sefer ben her gün buradayım ama blog hafta boyunca tatil modunda takılıyor olacak.. :) Haziran'ın ilk yarısını Çeşme'de geçirerek sezonu erkenden açtım. Erken tatil yapmak süper bir rahatlama sağlarken aynı zamanda ikinci bir tatil planınız yoksa yazın geri kalanını çekilmez kılabiliyor! Neyse ki kafamda bir şeyler var :) Fotoğraflarla devam edelim... :)

The blog is on holiday this week! I mean I am here but the blog is on a holiday mood! :) I was in İzmir, Çeşme in June. It was an early holiday and that's great to open summer with it but on the other hand, it's not good if you don't have a second holiday plan.. Btw, I have something in my mind, so there is no problem :) Let's go on with the photos... :)


Tatilimizi Dalyan'da bulunan Grand Hotel Ontur'da geçirdik. Otelimiz Aya Yorgi'ye yakın olmasına rağmen, Alaçatı'ya ve Çeşme Marina'ya biraz uzaktı. Arabasız geldiğimiz için yol her gün gözümüzde biraz büyüdü, neyse ki otelin kendi plajı, havuzu vs. vardı :) Odaya ilk girdiğimizde bizi bu nefis ortancalar karşıladı.

We stayed at Grand Hotel Ontur during the holiday and it was close to all beaches but it was a bit far to centre. It was so nice to find these beautiful flowers for a welcoming gift :)


Odamızın manzarası harikaydı! :)

The view of our room was awesome! :)


Tatil boyu en yakın arkadaşım suya dayanıklı kozmetik ürünleri oldu. Plajda makyajsız olmayı pek sevmiyorum açıkçası :) Maybelline waterproof maskara, Flormar waterproof smoky eyes göz kalemi ve YSL'nin bronz tende nefis duran lipgloss u benim için süper oldu :) 

The waterproff cosmetic products were my best friend during the holiday. Because I really like being with make up at the beach, I know it's a bit weird :/ :) Maybelline waterproof mascara, Flormar Waterproof Smoky Eyes pencil and YSL lipgloss were awesome choices!


Bu fotoğrafta dikkatinizi en çok şey ne bakalım? En güzel kimin tarzıymış? :Pp.. Bu konuyla ilgili detayları çok yakında yayınlayacağım...

What's the point in this photo? It has written on magasine: "You are the most stylish!" So, guess what, who she is? :Pp I will give details soon...


Masmavi bu güzel fotoğrafa ayaklarımı sokmasam olmazdı :))

Unfortunately, there are my feets on this beautiful blue photo :))


Tatile gitmeden önce yaz geliyor diye zorla 2 kg. vermiştim. Otelin her şey dahil sistemi sağ olsun, günde üç öğün açık büfe, beş çayı, ara öğünü vs. derken 2. kg. alıp döndüm :)

I had lost 2kgs. before holiday and with the buffet table and lots of amazing foods in hotel, I've gained 2 kgs. again. Great! :/


Odamızın manzarası harikaydı demiş miydim? :)

Did I say that our room's view was great? :)


Nilüferler ne kadar güzel! 

Georgeus water lilies!


Turuncu balıklarrr! 

Gold fishes!


Love it!


Dut :)

The mulberry :)


Bronz tenle son trend beyaz oje nefis oluyor, tavsiye ederim! :)

From the latest trends, white nail polish look great on bronze skin! :)


Otelin havuzlarından biri...

One of the pools in hotel...


İşte aldığım kiloların sorumluları! :)

Just because of them! :)

11 yorum:

  1. tatil kahvaltısı gibisi yok şahane görünüyor fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  2. Tüm postlarda deniz var benimse post yapasım yok tatil istiyoruuuum ;)) iyi tatillerrr

    YanıtlaSil
  3. tatılde makyajsız asla olmamm eyelıner ve rımelım vardır hahah :) bendensın ne guzel..cesme arabasız sorun gercekten ama otelınız sızı yalnız bırakmamıs ne guzel:)) sevgıler canım

    YanıtlaSil
  4. Looks like so much!

    <3 Sharmaine Ruth
    underpeachtrees.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. lovely photos! have fun on your vacantion!
    check out my latest look:http://www.fashionglow.ro/?p=3189
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  6. Tatilden bugün döndüm bende hala fotoğraflarla uğraşıyorum :) Gerçi bana hep tatil Antalya da oturuyorum çünkü (= Fotoğraflara bayıldım harika bir tatil geçirdiğin belli darısı gitmeyenlerin başına :)

    YanıtlaSil
  7. loving all your photos! you have such a lovely blog!

    YanıtlaSil
  8. Ah süpersin bende tatile gitmek istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  9. Beautiful Photos!

    noradulce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. içim açıldı baktıkça

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...