16.07.2013

My Wish Has Come True With Istapark!


Bir şeyi pozitif bir şekilde, umutsuzluğa kapılmadan, gerçekten isterseniz mutlaka olur! :) Bu hikaye sizin için...

Uzun süredir aklımda her şeyle kombinleyebileceğim kırık beyaz deri şık bir ayakkabı hayali vardı. Girdiğim her mağazada gözüm o ayakkabıyı arıyordu, ya bulamıyordum, ya da istediğime yakın sayılan bir model bulup heyecanla elime aldığımda umduğumdan çok daha pahalı olduğunu fark edip hüsranla yerine bırakıyordum. Bunun yanında kafamda bir de siyah bir çanta vardı. Aslında ne tarz istediğimi gayet iyi biliyordum ama istediğim çantalar normal bir insanın 3-4 maaşına denk geldiği için bakmakla yetiniyordum :) Biraz da özgün, göz dolduran bir model istiyordum. Zara vb. mağazalarda bulduklarım ise kullanılan materyalden dolayı biraz kalitesiz görünüyordu, kısacası hiçbiri içime sinmiyordu. Derilerin tasarımı kötüydü, tasarımını güzel bulduklarım ise kalitesizdi, ikisini bir arada yakalayınca da fiyat uçuyordu. :) Kullanılan materyalin kalitesi kendini en çok siyah çantada gösteriyormuş, arayış sürecimde bunu anlamış oldum. 

Derken günlerden 30 Haziran geldi ve ne kadar harika bir gün geçirdiğimi blogda da paylaştığım Blogger Bazaar aktivitesinde standımda oturarak heyecanla gelecek katılımcıları beklemeye başladım. O anlardan birinde sevgili Gülseren geldi yanıma ve yeni kurulan İstapark adlı bir e-ticaret sitesiyle ilgili bir işbirliğinden ayaküstü bahsetti, ilgilenip ilgilenmeyeceğimi sordu. Gülseren'in o kadar güzel bir enerjisi vardı ki, hemen pozitif hissettim. Daha sonra kendisiyle mailleştik ve -Instagramdan takip edenler bilir- kendisi İstapark'tan seçtiğim bu iki güzel ürünü bana hediye etti. 

Ayakkabı, Tue Shoes marka, tam istediğim gibi, yumuşacık bir deriden, abartmıyorum, yumuşacık tabanıyla giydiğim en rahat topuklu ayakkabılardan biri... Kırık beyaz rengi, mint detaylarıyla beni kendine ilk görüşte aşık etti :) Onunla bir post yapmak ve sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum, çünkü ayakta da nefis duruyor..

Çanta, Kriste Bell marka.. Bana "Nasıl bir şey istiyorsun, hadi çiz!" deseler, böyle bir şey çizerdim :) Ayrıca elime aldığımda son derece kaliteli dokusu ve görünüşüyle ayrı bir şaşkınlık yaşadığımı da itiraf etmeliyim. Özellikle kış postlarımın baş tacı olacak!! :)

Çok mu şanslıyım?? :)) Hayır, şans diye bir şey maalesef yok, istedim ve oldu! :) Şimdi aynısı sizin için de geçerli çünkü çok çok yakında İstapark'la size süper bir sürprizimiz var, çok sıkı takipte kalmanızı öneririm, hatta bir de ipucu.. Siz şimdiden İstapark'ı gezin ve favori ayakkabılarınızı belirleyin.. Ve beklerken onu çoook isteyin! ;)

-Z-

I was looking for a pair of great leather milk white heels and a great black bag for a long time.. I was conitnuosly searching them everywhere but I couldn't find. If I find nice leather heels, they were always too much expensive.. If I find a great leather black bag, it was also too much expensive.. If I find something well designed and for an affordable price, it was not from a good metariel and I didn't like them at all.. Then one day, a pretty girl came to me and asked if I want to collaborate with İstapark, a new shopping website.. So, I said yes and she sent me these beauties! If you say to me, draw what you want, they would be like these ones :) So, guess how happy I am! :) And a great surprise for you! Choose your favourite pair of shoes and keep following, the big news coming soon!! ;)

PS. You can reach the bag and the heels by clicking on the words...

-Z-







12 yorum:

  1. süper güle güle kullan...kombinlerini bekliyoruz :))

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/07/welcoming-summer.html

    YanıtlaSil
  2. love that heels .... so glam !!!!!
    New POST !!!
    EIDESIGN GLAMOUR

    YanıtlaSil
  3. gerçekten harika bir ayakkabı

    YanıtlaSil
  4. bayıldım canım , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. those shoes are beautiful!

    <3 Sharmaine Ruth
    underpeachtrees.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Love these shoes & your blog xo

    YanıtlaSil
  7. siteyi inceledim harika tasarımlar var hemen sık kullanılanlara da ekledm ayakkabı alışverişi konusunda gerçekten bana çok yardımcı olmuş oldun :)) benim bloğuma da beklerim :))
    http://piiboutique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. that sounds amazing! love the shoes!
    check out my latest look:http://www.fashionglow.ro/?p=3210
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  9. Ayakkabın çok hoş çantada öyle. :)

    YanıtlaSil
  10. ayakkabıya bayıldım gerçekten renkleri çok hoşş:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...