31.07.2013

Pretty Woman ♥


Herkese merhaba! :) Bugün toz pembe bir kombinle karşınızdayım. Pastel renkleri ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz, işte bu elbiseden en sevdiğim elbiselerimden biri. Rengine ve kesimine bayılıyorum. Bir de elbiseyi aynı renk topuklu ayakkabılarla tamamlayınca insan kendini süper hissediyor :) Hatta kendimi hemen çok sevdiğim filmlerden biri olan Pretty Woman'a ışınladım bile.. :)

Hello everybody! :) Here I am with a light pink outfit. You already know how much I love pastel colours, and this dress is one of my favourites. I love its color and shape! And when I add this light pink heels, it's just perfect for me :) I also feel like in Pretty Woman movie with them.. :)

Elbise / Dress : Zara (old)
Çanta / Bag : Asos (sold out)
Ayakkabı / Heels : High K.C.
Bileklik / Bracelet : From Potzdam Palace, Germany


Ne kadar güzel bir filmdi, soundtrack'i dinlemek için açtım ve görüntülere bir kez daha daldım gittim.. Julia Roberts ne kadar güzel, ne kadar zarif bir kadın.. Hayran olmamak mümkün değil bence :)

It was a really great movie.. I searched on Youtube to listen soundtrack but I found myself watching the scenes again :) Julia Roberts is such a beautiful and elegant woman.. It's impossible not to admire her :)







Bilekliğimi blogda daha önce de birkaç kere taktığım dikkatli okuyucuların gözünden kaçmamıştır. Kendisini çooook seviyorum çünkü Almanya'da Potzdam Sarayı'ndan almıştım ve prensesin mücevherlerinin imitasyonları bölümündeydi.. Evet Pretty Woman'dan sonra Potzdam Prensesi de oldum, sırada ne var acaba? :) 

If you read my blog for long time, you already know this bracelet! I love it so much because I bought it from Germany, Potzdam Palace. And it was from the collection of princess's jewels.. After Pretty Woman, I feel like a princess now, what's next? :)



Ayakkabılarım bir müvekkilimizin hediyesi ve bence tek kelimeyle şahaneler!! :)

My heels are gifted by one of our clients and I think they're awesome!! :)


Çok sevdiğim çantam ise Asos'tan.. Materyali çok kaliteli olmasa da tasarımı benim bebeğim :))

My lovely bag is from Asos... It's material quality is not so good but I love it's design, so it's my babe :))


Bu kombini giydiğim gün Taksim Tünel'in yeni lezzetlerinden Fatburger'in açılışına davetliydim. Hamburgerleri gerçekten nefisti, uygun bir zamanınızda kesinlikle denemelisiniz.. Ayrıca çok sevdiğim blogger arkadaşlarım Tuğba ve İpek'i görmek de üzerine bonus oldu :) 

The day I wore this outfit, I was invited to launch of Fatburger and the hamburgers were delicious! And it was also great to see my lovely blogger friends, İpek and Tuğba :)



Fatburger'in merdivenleri süper değil mi?! Dünyanın her yerinde var sanırım, bize biraz geç kalmış :) Bu merdivenlerden çıkınca yukarıda harika bir teras sizi bekliyor. Akşamüstü hamburger keyfi için süper...

Do you have any Fatburger in your country? :)


Belki yukarıdaki fotoğraflarda elimdeki yıldızlar dikkatinizi çekmiştir. İpek, Sephora'dan "Tattoo Me" diye muhteşem bir ürün almış, biz de hemen denedik.. :) Eyeliner gibi yapıya sahip bir ürün, çok kolay uygulanıyor. Yıldız yerine denizci çapası ya da kuru kafa da var, fiyatı da 21 TL miş :) Ben bayıldım! En yakın zamanda yıldızı almak istiyorum, tek kötü yanı ise suya değdiği anda dağılıp akması.. Keşke waterproof yapsalarmış.. Bu arada yukarıdaki fotoğraf instagram hesabımdan.. Beni instagramda @zumracelik olarak bulabilirsiniz :)

If you are careful, you already noticed the stars on my hand on the photos above. It's Sephora's new tattoo liner :) And I loved it! :) Thanks to İpek, I discovered it.. If you want you can buy skull or sailor anchor shapes too :) But I loved stars!! The bad thing about it, it's not waterproof :( I also shared this photo on my instagram acoount, you can follow it too! :) @zumracelik

Click here and "Hype on Lookbook"
Yukarıdaki bağlantıya tıklayarak kombinime Lookbook üzerinde de puan verebilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum! :***

You can hype my look on Lookbook by clicking the link above. Waiting your comments! :***

-Z-

27 yorum:

  1. Ben kombine değil de cesaretine tam puan veriyorum o bacaklarla böyle kıyafetler giymek gerçekten büyük cesaret zaten sen de farkındasın ki bütün fotoğraflarda gizleme çaban ortada.

    YanıtlaSil
  2. Bayildim manken gibi hatunsun masallah..Lutfen kiskananlar bi catlayabilir mi?

    YanıtlaSil
  3. this is such an amazing outfit, so delicate! you look indeed like a princess :)




    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle elbise insanısın sen! bronzlaşmış teninle ve kusursuz bacaklarınla bu elbiseyi de her zamanki gibi harika taşımışssın Zümra'cığım.. kocaman sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canım benimmm çok teşekkürler, çok özledim seni! Öperim....

      Sil
  5. cute outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  6. oh zumra, u look so cok guzel in these pics. pretty, simple and classic. :)
    ~ i have an international giveaway on my blog for a handmade flower crown if u want: http://fashionpho.blogspot.com/2013/07/urban-pixie-flower-crown-giveaway.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sweety I really love your Turkish words :) So sweet!!! <3

      Sil
  7. Renk çok tatlı ve sana çok yakışmış, bayıldım!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu elbise aslında sana da çok yakışır renk tam senlik :) Çok teşekkür eder öperim!

      Sil
  8. Renk tenine cok yakısmıs ayrıca o ayakkabıların zarıflıgı ne öyle harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler :) Ayakkabılara ben de hayranım, ve dediğin gibi bronzluk işe yarıyor :)

      Sil
  9. bence cok iyi bir bir prenses elbisesi ve muvekkil hediyesi ayakkabilar nefis tatlilar ! Cok cici olmussun guzelim benim.. Hamburgerciyi de hamburger sevgim pek ileri seviyede olmamasina ragmen denemek istedim :) Firsatim olursa yolum duserse diyelimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Lulu'm çok teşekkür ederim, bitanesin, öper öper öperim :)

      Sil
  10. cok hos olmussun ! ayakkabilarin bendede nude'u var,sendede cok guzel durmus canim:) ama cok sanslisin sana muvekkilin almis ah ben meslek hayatimda bi denk gelemedim ki boylelerine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabılar hediye ama rengini ben seçtim ve nude ile pudra arasında çok kararsız kalmıştım. Hatta önce nude aldım, kemik rengi gibiydi.. Sonra vazgeçtim, kutudan çıkarttım pudrayı aldım :))) İnş sana daha güzelleri denk gelir canım :)

      Sil
  11. Güzellikten yıkılıyorsuuun!
    çok severim böyle elbiseleri ve o ayakkabılar bu elbise için yaratılmış!
    harikasın bebitom:)
    öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çokkkk teşekkür ederim :)))

      Sil
  12. love your shoes <3
    happy august!
    check out my July favorites: http://www.fashionglow.ro/?p=3356
    XOXO,Khloe

    YanıtlaSil
  13. The dress looks really lovely!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...