11.07.2013

Think Positive!


Son zamanlarda "Pozitif Düşünce Sistemi", "Enerji" ve "Çekim Gücü" gibi konularla baya ilgili durumdayım. İnsanlar genelde kötü ve üzüntülü dönemlerinde bu tarz konularla ilgilenip, sorunları geçince de bir daha hatırlamazlar bile.. Oysa önemli olan bu düşünce sistemini bir yaşam tarzı haline getirip, hayata bu yönde şekil verebilmek.. Hatırlarsanız daha önce de sevgili Aykut Oğut'tan ve tam da bu konuyla ilgili kitabından bahsetmiştim burada.. Bu öğretiyle ilgili biraz daha geriye giderseniz The Secret'ı biraz daha geriye giderseniz bu konuda hemen hemen yayınlandığında sükse yapan ilk kitap olan %100 Düşünce Gücü'nü bulursunuz. Oysa bu sistem binlerce yıl öncesine dayanıyor. İstediğiniz her şeyi elde etmenin tek yolunun doğru biçimde istemek olduğunu söylesem? Bu cümle insana ilk önce garip hatta korkunç geliyor, ancak biraz araştırdığınız zaman süper bir aydınlanma yaşıyorsunuz. Mesele doğru enerjiyi gönderip isteklerinizi kendinize çekebilmekte! Tıpkı bir mıknatıs gibi :) Sonuçta şu an yazı yazdığım laptop da bu yazıyı yazan ellerim de atomlardan oluşuyor, yani hepimiz, herşey kocaman bir enerjinin parçası ve enerjilerin birbirini nasıl etkilediğini hepimiz biliyoruz.. Ben bu sistemi bir süredir deniyorum ve çok olumlu sonuçlar alıyorum, denemeye de devam ediyorum. Konuya ilgi duyanlar işe Aykut Oğut'un Evrenden Torpilim Var adlı kitabını okuyarak başlayabilirler.. Ya da önce bu videoyu izleyebilirsiniz... Mutlu olmak sadece bir seçimdir diyor, hepinize pozitif enerjili günler diliyorum! :)

Lately, I always read and think about "Positive Thinking Systems" And I swear, it's working! :) So I'm reading more and more about this.. Just because I'm always trying keep being in this positive mood.. I believe that we can pull everything we want with this system, this energy circle.. If you remember before a while I told you about a book, here. It was also about all these.. If you are into this too, you can just start to read %100 Mind Power or start with watching the Secret, here.. You won't be regret! ;) Have a super positive day!

-Z-



2 yorum:

  1. Bu tip kitapları okuyunca çok gaza geliyorum ama 1 hafta sonra etkisi gidiyor :)Paylaşımınızdan bazı notlar aldım, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...