13.08.2013

Alice In Wonderland


Herkese merhaba! İşte size tatil öncesinden yayınlanmayı bekleyen yeni bir stil postu.. Ne kadar açık tenli olduğuma ben bile şaşırdım :) Üzerimdeki mor dantel elbise H&M'den ve kendisi gerçekten ilk görüşte aşk meyvesi :) Özellikle rengine çarpıldım.. Niye bilmiyorum ama bu fotoğraflar bana çocukluğumun en sevdiğim masallarından biri olan Alice Harikalar Diyarında'yı hatırlattı. Sanırım yeşil arka plan ve morun birleşimi, üzerine bir de koyu makyaj bende masalsı bir izlenim uyandırdı. :) O zaman fotoğraflarda beyaz tavşanı görebilenler el kaldırsın??? :)

Hi guys! Here is a new outfit post with sweet purple H&M dress.. It was really love at first sight in store. I especially loved its colour and shape! :) In this post, I liked the harmony of green background and purple dress with a dark make up and I don't know why but it reminds me Alice In Wonderland. It's one of my favourite stories from childhood. :) So, could you see the white rabbit in these photos??? :)
PS. These photos are from before the holiday and I can't believe my skin colour! :o

Dress / Elbise : H&M
Heels / Ayakkabılar : Zara
Bag / Çanta : Bershka
Bracelet / Bileklik : Atlas Pasajı ( A local store in Taksim)
Nail Polish / Oje : Flormar 417 (base) + Golden Rose 115 (top)














8 yorum:

  1. wow, these photos are lovely. I think the way your lipstick matches your dress is totally precious too :)

    YanıtlaSil
  2. ojeler de çok güzel!!! süpersin

    YanıtlaSil
  3. Awesome outfit , darling !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  4. çok tatlısın yine ışık saçıyorsun!!!
    mürdüm çookkk yakışmış:)))
    öpüldün cookkkkk!!!!

    YanıtlaSil
  5. ben de çok öperim dünya güzeli:)

    YanıtlaSil
  6. ig de görünce sonbahar demiştim:) kesinlikle öyle, fall preview yaptım bize bebikom:) yazı çok sevsem de bu renkleri de özlemişim, makyajın süper olmuş, alice'im benim:))

    YanıtlaSil
  7. elbisen, makyajın bayıldım...
    ojelerde çok cici...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...