19.08.2013

B&W Stripes


Herkese güzel haftalar! :) Ağustos'un sonlarına yaklaşmakla birlikte serin yaz akşamları da yavaştan kendini hissettirmeye başladı. Böyle zamanlar için en güzeli, omuza atılacak ince bir kazak! :) Bu ara siyah - beyaza biraz fazla taktım biliyorum, yoksa kışı mı özledim?? :) İncecik yumuşacık kazağım Chicnova'dan, kendisine bu linkten ulaşabilirsiniz. Şortum Pull&Bear ve şu anda indirimde. Ayakkabılarım ise Tue Shoes ve sanırım dünyanın en rahat ayakkabısı :) Yumuşacık derisine ve tasarımına bayılıyorum! İstapark'tan temin edebilirsiniz, ayakkabı şu anda indirimde ve ayrıca harika modeller var, mutlaka göz atın :) Sevgiler...

Have a great week guys! :) Today is Monday and I'm writing from  my office, I hope it will be a great week! :) With the end of August, we can feel cool weather at night. So, the most important thing is a great, soft and crochet sweater with stripes in this post! I'm alive because of it :)) I love B&W things and this sweater is perfect with its stripes!  If you want to see more about it, just click here.. I combined it with my Pull&Bear shorts and Tue Shoes Heels... With love.. 

-Z-

Sweater / Kazak : Chicnova
Shorts / Şort : Bershka
Heels / Ayakkabı : Tue Shoes from İstapark
Hat & Necklace  / Şapka & Kolye : H&M
Bracelet / Bileklik : Mango
Bag / Çanta : Guess
Nail Polish / Oje : Golden Rose Carnival

















16 yorum:

  1. sabah sabah baktım ,içim açıldı..
    harikasın..:)

    YanıtlaSil
  2. amazing outfit :) lovely shoes :)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel, dogal bir makyaj :)
    Siyah beyaz'in harikaligi..

    YanıtlaSil
  4. Ablacım hava kazak giyecek kadar soğuk değil ki serin olduğunu varsaysak bile hava üste kazak alta şort giyecek kadar kararsız bir hal almaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam vakti şapka taktığımı gözden kaçırmışsınız abicim, o n'olcak? :)

      Sil
  5. çok beğendim ayrıca saçların böle harika olmuş çok doğal görünüyo kuzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol kuzu :) Aslında düz doğal hali, bunu yapmak için uğraşıyorum :))

      Sil
  6. beğenmemek eldemi yine çok güzelsin canım ayakkabılarda yakışmış beğendim

    YanıtlaSil
  7. Hey,
    sweet pictures and a great style! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  8. en sevdigim zamanlar.. hafifi esintili yaz sonu geceleri.. uzerine birsey alma hissi.. tuylerin urpertisi.. usumeyi seviyorum ! yasadigimi hissettiriyor :) Bir de az once Ays a da yazdim.. cizgili olsun benim olsun ! cidden cok seviyorum :) operim ben seni guzel fistigim ! cokca !

    YanıtlaSil
  9. love yoour sweater!
    cute outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  10. Ayakkabılar cidden çok zarif
    İstaparkın tasarımları güzel, umarım iyi yerlere gelirler...

    YanıtlaSil
  11. ayakkabıların sacların ve sen sahaneısn tatlım

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...