8.08.2013

Çeşme Marina


Çeşme Marina'dan maviler içinde bir postla bayramınızı kutluyorum! :) Bu elbiseyi birkaç yıl önce Stradivarius'tan almıştım ve o günden bugüne tüm tatillerimin vazgeçilmezi oldu kendisi. Gece çekiminden kaynaklanarak çok fena patlayan flaş ve kolumdan çıkarmayı unuttuğum beyaz otel bilekliği için de özürlerimi sunuyorum.. :) Bayramınız şeker tadında geçsin, sevgiler... :)

Hi guys! This post is from Çeşme Marina and I wore my blue Stradivarius dress.. I bought this dress a few years ago and I took it with me during all my summer vacations. Sorry for the flash of camera because of the night shooting. And sorry again for the white hotel bracelet which I forgot the remove before shooting.. :) Have a great day! :)

-Z-

Dress / Elbise : Stradivarius
Shoes / Ayakkabı : H&M
Bracelet / Bileklik : From Marmaris 










5 yorum:

  1. awesome outfit, !
    like my facebook page : https://www.facebook.com/nfashiondiary?ref=hl
    http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  2. Ama bu ne güzel tesadüf! :) Aynı elbise erkek arkadaşımın bana yıllar önceki bir doğum günü hediyesiydi ve ben de çok severek giyiyorum! :)
    Çok çok yakışmış sana da canım! :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...