22.08.2013

Golden Girl


Merhaba! :) Yaklaşık bir ay önce çekilen bu fotoğrafları ancak yayınlayabiliyorum. Kombinimde altın ışıltılı pullu eteğim oldukça dikkat çektiği için geri kalan parçaları sade ve siyah renkte tutmayı tercih ettim. Makyajımda bile naturel tonlar kullandım. Ayrıca kullandığım aksesuarların da minimal ve gold tonlarında olmasına dikkat ettim. Altın işlemeli pullu eteğim TamÜstümeGöre 'den.. Hatırlasanız sizin ölçülerinize özel dikim yapan bu yaratıcı internet sitesinden daha önce de burada detaylıca bahsetmiştim. Kendileri postumu çok beğenip, eteğin tanıtım sayfasına benim fotoğraflarımı koymuşlar, çok teşekkür ediyorum bu arada :) Kriste Bell marka çantam ise yine süper bir online satış sitesi olan İstapark'tan hediye.. Ee o zaman herkese altın gibi bir gün diliyo ve sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :)

Hello! :) These photos have taken almost one month ago and I can finally publish them. For this outfit, I chose almost everything in black, because the skirt is so shiny like a gold, so it's her day! :) I tried to get a balance with these colours. I also had a natural make up because of the same reason. My gold skirt is from TamÜstümeGöre . And my great bag is from İstapark. So, have a golden day adn enjoy with the photos sweeties! :)

-Z-

Etek / Skirt : Tam Üstüme Göre
Çanta / Bag : Kriste Bell, Thanks to İstapark
Üst / Top : Vero Moda
Ayakkabı / Heels : Zara
Kolye / Necklace : H&M
Bileklikler / Bracelets : Tresera
Yüzükler / Rings : Atlas Passage
















13 yorum:

  1. Etege bayıldım kombınde cok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
  2. bilezik ve yüzük uyumu çok hoş
    etek ise bomba :)

    YanıtlaSil
  3. Your skirt is so amazing. You look so pretty! :)

    YanıtlaSil
  4. Eteğine bayıldım süper olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  5. amazing

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Saç rengine bayılıyorum. İnanılmaz yakışıyor sana.

    YanıtlaSil
  7. ÇOOOOOK TEŞEKKÜRLER :) Güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor... Bu arada yakında saç rengimle ilgili bir post yapacağım ;)

    YanıtlaSil
  8. eteğin rengi ve modeli çok güzel. topuklulara da bayıldım ama zaranın topukluları kabus gibi değil mi ya?

    bu arada blogumda kendi diktiğim çanta ve uyku maskesinin çekilişi var, ilgilenirsen haberdar edeyim dedim.:)

    http://muguettt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zara'nın bazı topukluları inanılmaz rahat oluyor. Bu kalıp mesela süper rahat :) Çok teşekkürler güzel yorum için!

      Sil
  9. uzumum bu tamustumegore.com' u neden daha once soylemedin yahu :)) cok guzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm :) Kumaşları ve dikimleri de çok kaliteli :) Tavsiye ederim gönül rahatlığıyla...

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...