26.08.2013

Matryoshka Doll & The Ugly Cat

Photos by Dağcan Çelik

Herkese güzel haftalar! :) Haftaya dantelli, fırfırlı, krem rengi cici mi cici bir elbiseyle başlamak güzel olur diye düşündüm. Özellikle bebe yakası, ön kısımdaki işlemeleri, karpuz kolları ve etek ucundaki danteline bayıldım. "Ee başka neresi kaldı?" diyebilirsiniz :) Elbise hakkındaki detaylı bilgi için sizi bu linke alıyorum. Naturel tonlarda stilettolar ile tamamladığım bu elbise için, deniz kabuklarından ve deniz yıldızından oluşan takılar kullandım. Bir de antik dünya haritası yüzüğüm var, ona da buradan ulaşabilirsiniz. Bu kombinde en sevdiğim detay ise çanta olarak kullandığım matruşka bebeğim. Yeni bir trend mi yarattım acaba? :)) Matruşka bebekten çanta mı olurmuş diyenleri en sondaki fotoğrafa davet ediyorum, çok güzel oluyor.. :) Hem de taşırken çok tatlı ve esprili duruyor bence.. Çılgın fikrim hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.. Bu çirkin kedi ise çekim boyunca bizi rahat bırakmadı, biz de kıyamayıp onu aç bırakmadık :))) Sevgiler...

Hello guys! :) It's good to start week with a great dress! I loved its lace details, peter pan collar and arm details.. So, I just love everything about it. :) If you want to learn more about the dress, click here. I combined it with my stilettos in natural shades, sea shell bracelet and starfish ring. I also have a antique world map ring which is a great thing, you can see its details here too. And finally, the most interesting thing in this outfit, of course my bag! Did you ever think to use your matryhoshka dolls as a bag. While I was staring them in my room, I just thought that it will be great! So, what do yuo think about my crazy idea? You can also see what did i put in it too :) And this ugly cat was with us during the photo shoot, so we didn't forget to feed him :)) Have a great week!...

-Z-

Elbise / Dress : OASAP
Antik Dünya Haritası Yüzük / Antique World Map Ring : OASAP
Ayakkabı / Heels : High KC
Deniz Yıldızı Yüzük / Starfish Ring : H&M
Deniz Kabuğu Bileklik / Sea Shell Bracelet : From Marmaris
Z Harfi Yüzük / Z Letter Ring : From Atlas Passage
Oje / Nail Polish : Golden Rose Rich Color 29














23 yorum:

  1. elbisenin etegindeki o dantel detay cok hos, masumluk katmis elbiseye :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. elbise süperrrrr bayıldım tek kelimeyle... kışın bu elbiseyi harika bir hırka ve muz çorap kombini de istiyorum baby :)

    YanıtlaSil
  3. I love your dress:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker görünüyorsun ve evdeki matruşkalara elim gitti şu an <3 :)

    YanıtlaSil
  5. such a cute outfit!
    love the dress
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  6. cute outfit , honey !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  7. love your dress!!
    check out my latest look:http://www.fashionglow.ro/?p=3395
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  8. Haftanızda elbiseniz kadar güzel olsun! :)

    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. the italian frame27/8/13 01:38

    I love your post! you look really natural
    kisses

    www.theitalianframe.com

    YanıtlaSil
  10. bu kombindeki hemen herşeye bittim tatlım:) tırnakların mesela, harika:) ardından bacakların ve ayakkabın muhtesem ve cildiiin:) cilt bakımı postu yapmış mıydın hiç:)

    YanıtlaSil
  11. Thank you for sharing. So beautiful the dress is. Buyincoins

    YanıtlaSil
  12. Kombinine bayıldım, özellikle ayakkabıların tam benlik!

    Bloğumda Darphin ve Clinique çekilişi düzenliyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  13. Elbisen ayakkabıların zaten süper de kediyle yakaladıgın pozlar en en en güzeli :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Such an elegant white dress!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  15. Elbise çok yakışmış ve çanta fikri hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  16. Ben küçükken yengem yüzünden Matruşkalardan korkardım. İçinden insan cıkan oyuncak mı olur diye...
    Sen yine çok güzelsin ve bu sadeliğine bayılıyorum böreeğim. Cok masum duruyorsun kittycat.
    ventdelamode.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok güldüm hikayene :D Çok teşekkürler, öpüyorum..

      Sil
  17. Elbiseye tek kelime ile bayıldım!! Hem çok yakışmış, hem de çok çok zarif bir model ve renkte.
    www.fashionizelife.com

    YanıtlaSil
  18. elbise mükemmel ya bu elbiseyi ya da bu markayı türkiye'de bulma şansımız yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oasap yabancı bir online alışveriş sitesi.. Yukarıda link var ona tıklarsanız ulaşabilirsiniz, Türkiye'ye de gönderim yapıyorlar bana da oradan geldi :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...