23.08.2013

My Hair Color And Care


Herkese merhaba! :) Yeni Bloggerlara Tavsiyeler postum çok sevildi, gerçekten böyle bir posta ihtiyaç varmış.. Ben de işe yaradığına ve sizin güzel yorumlarınıza çok sevindim. :) Şimdi de bu sıralar en çok aldığım sorulardan bir diğerini yanıtlayacağım. Son zamanlarda saç rengim ve kuaförümle ilgili çok fazla soru alıyorum. O zaman gelsin sorular ve cevaplar.. :)

1-Saç rengin nedir, bu rengin adı ne?
Bu rengin adı "Golden Mahogany Blonde" olarak geçiyor. Yani "Altın Maun Sarı".. Maun ise kızıl kahve demek.. Yani alt tonu oldukça karışık bir renk :) İçinde hem altın, hem sarı, hem kızıl hem kahve tonları barındırıyor. İlk boyandığında daha kızıl bir renkken, birkaç yıkama sonra altın sarıya doğru dönmeye başlıyor ve akınca hoş bir renk oluşuyor.

2-Saç boyanın markası, numarası ne?
Loreal'in Majirel serisini kullanıyorum. Boya numaram ise 7.35.. Doğal saç rengim oldukça koyu bir kahve olmasına rağmen 20%lik oksidan yeterli oluyor. Eğer saçınızda koyu renk bir boya yoksa 30%luk oksidan kullanmanızı tavsiye etmem, çünkü bu hatayı daha önce yaptım ve saçım yıprandı.

3-Saçlarını ne kadar sürede bir ve nasıl boyuyorsun?
Saçlarımı ayda bir, bazen de bir buçuk ayda bir boyuyorum. Eskiden her boyada komple bütün saçıma uygulardım ama bu rengin akmış hali çok hoşuma gittiği için ve uçlarımdaki açık rengi kaybetmek istemediğim için sadece dip boya yaparak devam ediyorum birkaç aydır.

4-Hangi kuaföre gidiyorsun?
Annem kuaförlük öğretmeni olduğu için saçlarım için düzenli olarak gittiğim bir kuaför yok. Ancak son kesimimi Yeşilköy'deki Baykan&Gürkan kuaförde tecrübesiyle meşhur Baykan Bey'e yaptırdım ve memnun kaldım. Saçım uzadıkça şekli bozulacağına çok güzel şekil aldı :)

5-Saçlarına nasıl bir bakım uyguluyorsun?
Aslında bu sorunun cevabı kocaman yeni bir post olmalı.. :) Ama kısa bir cevap vermek gerekirse, iki yıkamada bir saçlarıma menekşe yağı uyguluyorum. Aussie şampuan, saç kremi ve 3 dakikalık maske kullanıyorum. Pantene'in nemlendirici köpüğünü kullanıyorum.. Bu konuda daha detaylı bir post hazırlayacağım..

Herkese güzel hafta sonları! :)

-Z-

Hi guys! Today I want to answer that one of the questions which I got mostly.. About my hair :) 

1-What's your hair color name?
It is "Golden Mahogany Blonde" and I love it too :) It's a mixed color of lots of shades.. And after a few wash, it looks more beautiful..

2-Which brand do you use for this hair color?
I use Loreal Majirel 7.35 for this color

3-Which hairdresser do you often go?
Actually, my mum is teacher of hairdressers so I don't go to hairdresser so much :) She dyes my hair at home :) But my haircut is from Baykan&Gürkan at Yeşilköy.

4-How often do you dye your hair?
I can say thati I dye my hair once in a month...

5-What's you hair care secret?
Actually, it has a long answer and I should prepare a different post for this but I can say that my shampoo, hair conditioner and 3 min. hair care balsam is from Aussie.. I also use violet oil for my hair and I love moustrize foam from Pantene too :)

Have a great weekend! :)

-Z-


8 yorum:

  1. guzel oldu cidden ! (ben pek farketmem boyle detaylari cok ciddi degisimler olmadikca) fistik fistik ! x

    YanıtlaSil
  2. Saçların çok sağlıklı görünüyor maşallah...Ayrıca bu renk sana çok yakıştı, her postta özellikle güneş vuran fotolarda bayılıyorum...

    http://yesilmercan.blogspot.com/



    YanıtlaSil
  3. awesome post, honey !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  4. saçının tonu çok hoş cidden :)

    YanıtlaSil
  5. Cidden bende bu tona hastayım ve sana da çok yakışıyor.

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. You are looking soo great!
    Thanks for your comment. I follow you now via GFC. Please do the same in return <3

    We keep in touch.
    Love
    Minnja

    Minnja Blog
    Minnja Facebook

    YanıtlaSil
  7. Saç bakımı ile ilgili postunu sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Sevgiler...
    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Posta bayıldım, saçımı renkten renge değiştirip maceralara atılan biri olduğum için çok ilgimi çekti postun...Ben kuaförlerden çok çektim (bloğumda çok yazdım:) keşke senin gibi becerikli olup kendim boyayabilseydim, annenin bu konuda bilgili olması senin için büyük avantaj, saç bakımı postuda yayınlarsan çok sevinirim:)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...