5.08.2013

Perfect Dress

 
Herkese selam! :) Dün iftar için ailece Gürpınar'a, yazlığa gittik. Kuzenimin süper mangalının ardından Dağcan'ın 21. yaşını da hep birlikte kutladık. Doğayla iç içe ve çok keyifli bir gün oldu.. Şehrin karmaşasından uzaklaşmak kısa süreliğine bile olsa insana çok iyi geliyor. Piknik havasında geçen bu güzel gün için ne giymişim dersek, renkleri ve deseniyle aşk yaşadığım bu elbiseden bahsetmemiz gerek :) Elbise OASAP'tan ve buraya tıklayarak tüm detaylarına ulaşabilirsiniz. Beline kuşağını bağlamayınca bikini üzeri için muhteşem bir pareo oluyor! Bir sonraki tatilimde öyle de kullanmayı planlıyorum :) Ojelerimi ise elbisenin renklerine göre özel olarak hazırladım :) Sally Hansen mint rengin üzerine, Golden Rose Carnival 07 uyguladım yüzük parmağım için.. Elbise, renkleriyle yeterince patladığı için çanta ve ayakkabıyı naturel tonlarda tutmayı tercih ettim. Elbisemi siz de sevdiniz mi? :) Yorumlarınızı bekliyorum..

Hi everyone! :) We were my aunt's summerhouse for family BBQ party yesterday. It was great being with nature.. It's sometimes really good to being away from city ;) If you ask what did I wear for this occasion.. I prefered this OASAP dress which I loved its colours, patterns and shape.. You can click here to see details of this wonderful dress. It's so comfortable and I think it will be great on bikini without its belt.. What do you think?? I am planning to use it this way too.. It's really colourful so I chose my shoes and bag in natural colours. In addition, I prepared my nails specially for this dress  :) 

Dress / Elbise : OASAP
Flats / Babetler : H&M
Bag / Çanta : De Vib
Watch / Saat : Casio 
Bracelet / Bileklik : Bershka (Left Hand), From Alaçatı (Right Hand)
Nail Polish / Oje : Sally Hansen Mint + Golden Rose Carnival 07
Lipstick / Ruj : Avon Perfect Kiss Pink Wink

















27 yorum:

  1. beautiful dress, love the colours

    kisses

    www.stylebyprice.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Wow, that dress is amazing! I love that colour and print.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Elbise müthiş..Süper bir siteymiş iyi ki keşfettik sana da çok yakışmış canım.Dağcan tekrar iyi ki doğdun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler canımmm <3

      Sil
  4. cute outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Thank you so much, colours are just perfect!! :)

      Sil
  6. elbise çok yakışmış. renkler bir harika

    YanıtlaSil
  7. Elbiseye bayıldım, Dağcan'a da mutlu yıllaaaaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler canım :))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. I also love its colour!! Thank you :)

      Sil
  9. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim, tarzına bayıldım ve hemen takibe aldım.
    1261. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim, tabi ki gelirim :)

      Sil
  10. büyüdüğüm yer ! nasıl özlemiştim gürpınarı... çocukken denizde oynamaktan yorgun düşüp akşam üstü mangalda balıklar pişerken uyuyakalırdım :( yaz deyince aklıma ne antalya ne marmaris gelir... bir tek gürpınar :) çok güzelsin.ve dağcan'a da nice mutlu huzurlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Gürpınar'da tam 10 yıl oturmuşum, gerçi benim 6 yılım yurtlarda yatılı geçti okul sebebiyle ama 4 yıl dolu dolu oturdum :) Sahil kısmı ayrı güzel gerçekten, hele eskiden daha da güzeldi, artık biraz bozuldu.. Çok teşekkürler güzel yorumun için :**

      Sil
  11. yasasinnn ! ne guzel bir elbise ! insan bakinca buram buram yazi hissediyor ! ahh hic bitmese... hic ama hic !:) harika olmus tatlim.. ojelerinle cok cok harika hatta ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elbisenin en çok renklerini sevdim, tam yaz ruhu taşıyor :)) Bence de hep yaz olsun hep böyle rengarenk tiril tiril gezelim :) Çoook teşekkürler canım benim <3

      Sil
  12. yalnız elbise iç gösteriyo sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla olabilir kumaşı biraz ince, dışarıda giyerken ten rengi bol bir astar etek düşünüyorum içine, öyle bir şey bulmam gerek :/

      Sil
  13. Merhaba,
    Elbisenin rengine ve kumaşın desenine baıldım. Çok güzel, size de çok yakışmış.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...