10.08.2013

Sheinside Favorites!


-1-   -2-   -3-   -4-   -5-   -6-   -7-   -8-

Hello guys! :) Nowadays, I took lots of questions about online shopping from you and some of you asked me that how i pick the products from these websites. So I want to show you my favourite items from Sheinside . It's a really great website which has worldwide shipping. You can also find latest trends and be unique :) And as a user of this website, I can say that you can trust it :) So, I made 5 different kinds of collage: Dresses, tee-shirts, skirts, shorts and jewels / beauty products. I put numbers to each of items and I also put them under of collage photos. So you can reach their all information like price, fabric etc. by clicking on them. Hope you enjoy!! :) And don't forget to leave a comment about your favourite products. I love all of them and wish all of them would be mine!! :) Kisses!

Herkese merhaba! :) Son zamanlarda online alışveriş konusu ile ilgili çok soru almaya başladım. Ben de sizin için sevdiğim sitelerden biri olan Sheinside 'dan favorilerimi sıralamaya karar verdim. Buradaki her parça benim olsa, hepsini zevkle giyerdim :) Zaten blogumu uzun süredir takip edenler artık az çok biliyor neyi sevip neyi sevmeyeceğimi :) Sizin için 5 farklı kategoride kolaj hazırladım: Elbiseler, tişörtler, etekler, şortlar ve son olarak takı ve aksesuarlar. Ürünlerin hepsini numaralandırdım ve kolajların alt kısmında yer alan numaralara tıklayarak her parçanın fiyatını vs. içeren detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Fiyatlar ise oldukça uygun, zaten tıkladığınız zaman göreceksiniz. Giyim dışında, takılar, makyaj fırçaları, nail art aplikatörleri ve süper far paletleri var. :) Türkiye'ye de ücretsiz gönderim yaptıklarını özellikle belirtmek istiyorum :) Ürünler siparişten yaklaşık 10-15 gün sonra elinizde oluyor, güvenle alışveriş yapabilirsiniz :) Favori parçalarınızı yorum bırakmayı unutmayın :) Öptüm!

-Z-

Tee-Shirts

-1-   -2-   -3-   -4-   -5-   -6-   -7-   -8-

Skirts

-1-   -2-   -3-   -4-   -5-   -6-   -7-   -8-

Shorts

-1-   -2-   -3-   -4-   -5-   -6-   -7-   -8-

Jewels / Beauty Products

-1-   -2-   -3-   -4-   -5-   -6-   -7-   -8-

8 yorum:

  1. Zümra yapılır mu bu bizeee:)))) cnm alışveriş çekti!

    YanıtlaSil
  2. love the 2 and 3 dress so much i want to get my hands on them!

    would you like to follow each other?
    http://only4feet9.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Great blog. Would you like to follow each ohter? - it would be fantastic;)

    Love
    Minnja

    Minnja Blog
    Minnja on Facebook

    YanıtlaSil
  4. Türkiye'ye gönderdiklerinden emin misiniz ? çünkü türk para birimi yok o yüzden sordum ? :)

    YanıtlaSil
  5. Türkiye'ye satıldığından emin misiniz ? türk lirası yok oyuzden sordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dünyanın hemen hemen her yerine ücretsiz gönderim yapıyorlar, eminim :) Türkiye'ye de var gönderimleri.. Yabancı sitelerin birçoğunda TL para birimi olmuyor zaten, kredi kartınızdan Euro ya da Dolar olarak çekim yapıyorlar :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...