29.08.2013

Tropical Planet

Photos by Dağcan Çelik

Herkese merhaba! Bugün Perşembe ama birçok kişi için Cuma sayılır :) İş haftasına güzel bir veda yapalım dedim, hem de dün sonbahardan bahsedince kendimi suçlu hissettim ve tam yazlık, tropik bir post yapayım dedim :) Kombinin en tropik parçası olan gömleğim ve şimdiden göz bebeğim olan, her şeye yakışan çok şık kolyem Persunmall'dan hediye.. Gömlek koton yapısıyla kalbimi çaldı, sonbaharda da farklı kombinlerle giymeyi planlıyorum. Bu ayakkabıları ise artık yakından tanıyorsunuz. Vazgeçemediğim Tue Shoes marka ve çok rahat, yumuşacık deri ayakkabılar :) İstapark'a mutlaka göz atmalısınız derim.. Bu arada bugün benim için güzel bir gün, kaç haftadır içimi sıkan bir konu çözüme kavuştu sayılır :) Herkese içinizin ferahlayacağı bir hafta sonu diliyor, yorumlarınızı bekliyorum! :)

Hello sweeties! Because of I shared an autumn post yesterday I felt a bit sad and I decided to prepare this post, so tropical and so summer! :) The most tropical thing is of course my shirt! :) It's from Persunmall and I loved it so much. Its fabric is cotton and so comfy :) I'm planning to combine it in different ways in autumn too.. OMG I said Autumn again! :) I'm just trying to get ready for it mentally, forgive me :) My necklace is also gift from Persunmall and isn't it so chic? It looks great almost everything :) Btw, today is a great day for me, because there is a problem in my mind for weeks and it's almost over now! Yayyy :) Hava a great day beauties, and waiting your comments! :)

-Z-

Shirt / Gömlek : Persunmall
Necklace / Kolye : Persunmall
Shoes / Ayakkabı : Tue Shoes from İstapark
Ring / Yüzük : Rings And Tings
Bag / Çanta : De Vib
Sunnies / Gözlükler : Accessorize
Bracelet / Bileklik : H&M


















17 yorum:

  1. gömleği çok beğendim canım çok yakışmış. yabancı bir sitede satılıyor sanırım türkiyeye gönderim yapıyorlarmıki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, tabii ki gönderiyorlar :) Ben de yurtdışından getirttim. Hediye ama özel kupon kodunu girerek satış adımlarını takip ederek sipariş verip bekliyorum ben de. İki hafta gibi bir sürede varıyor elime.. :) Persunmall bu konuda gerçekten çok başarılı bir site, benim üçüncü alışverişim oldu ve herhangi bir sorun yaşamadım, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. ;)

      Sil
  2. Zümra'cım güzel fiziğine ne giysen yakışıyor zaten. Gömleğe ve ayakkabılara bayıldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın fıstık :) Öperimmmm

      Sil
  3. tam benim tarzım olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sana ithaf edelim bu kombini :)

      Sil
  4. Ben bu kombine bayıldım, gömleğin ve ayakkabının uyumu müthiş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmmm <333

      Sil
  5. so pretty jacket and shoes :)

    YanıtlaSil
  6. you look so chic!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  7. The necklace is great ♥

    xx,

    -Edurne
    http://imafashionstoned.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  8. Çok sevdim bu kombinini :)

    YanıtlaSil
  9. You look so elegant and stylish. i love the top shirt.

    paul smith outlet

    YanıtlaSil
  10. You are such a beauty & a sweetheart , i like everything you are wearing ,,
    a huge fan from now and on ,

    Listen , this is the last day in my giveaway , please join in and i promise to join in your next giveaway right away ,,, please

    http://artofnanyslife.blogspot.com/2013/08/my-1-year-blogiversary-first-giveaway.html

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...