9.09.2013

Barbie Girl


Herkese merhaba! Yeni haftaya pespembe bir postla başlıyorum! :) Yazın son demlerinin tadını çıkartmakta kararlıyım gördüğünüz gibi. Tatlı elbisem Choies ten hediye ancak denemeden almanın azizliğine uğramış durumdayım, elbise boyum uzun olduğu için bende biraz kısa durdu ancak beyaz şortla şehir içi kullanımına çok uygun hale geliyor neyse ki :) Dondurmacı verandasını andıran çizgieri ve eteğinin bitiş şekli çok hoşuma gitti, renklerinden bahsetmiyorum bile, tam bir pozitif enerji bombası! :) Çok sevdiğim ayakkabılarım Tue Shoes ve İstapark'tan.. Blog Your Dreams mesajlı çantam ise Bershka.. Çok kıymetli Aşk Öyküleri kitabım da bana eşlik ediyor bu postta. Kitapta Halit Ziya Uşaklıgil'den Memduh Şevket Esendal'a bir çok üstadın yaklaşık yirmişer sayfalık aşk öyküleri yer alıyor, tavsiye ederim. Postun sonunda sizi genel temaya uygun şeker bir şarkı bekliyor! ;)

Hello everybody! Here is a pinky post for the new week! :) I decided to enjoy the last days of summer. My sweet dress is a gift from Choies and it's like an icecream shop window :) I love the skirt part of it and the colors so much, of course! Like a positive energy bomb! :) My lovelt heels are from İstapark and "Blog Your Dreams" bag is from Bershka.. There is also one of my favourite books in this post.. Love Stories from lots of famous Turkish authors.. So romantic! And you can find the most suitable song at the end of this post ;)

-Z-

Dress / Elbise : Choies
Heels / Ayakkabılar : Tue Shoes - İstapark
Clutch / Çanta : Bershka



















14 yorum:

  1. you look so beautiful !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  2. Canım sen kilo mu verdin? tam bir fıstık oldun iyice:) elbisenin rengine, modeline bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. Bu outfiti çok ama çok beğendim, hatta senin tüm kombinlerin arasında en beğendiğim diyebilirim, elbise, portföy, ojeler, hatta kitap hepsi pespembe!! :) tam benlik!

    YanıtlaSil
  4. elbseni ve çantanı çok eğlenceli buldum!!! çok tatlı olmuşsun:)))

    YanıtlaSil
  5. so so cute. i love the scalloped edge :D

    YanıtlaSil
  6. wow bunu giymek cesaret ister..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuşsun canım :)

    YanıtlaSil
  8. ayakkabılarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. aaayyyy seni kaçırabilirim! şekerci dükkanı açıp en önüne şeker kız olarak seni koyucam! ya nası tatlısın! charlie'nin çikolata fabrikası ya da alice in wonderland gibi olmuş!
    çok sevdim çok!

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. ben boyunu ve kilonu merak ettim çok çok zayıf ve güzelsin :)

    YanıtlaSil
  12. Great look!
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...