28.09.2013

Blogger Bazaar 4 !!!

 Photos by Evrim Ergin

Selammm! :) 22 Eylül'de 4.sü gerçekleşen ve benim 2. kez stand açarak katıldığım N11 ana sponsorluğundaki Blogger Bazaar postu sonunda blogda! :) Blogger Bazaar 1'e müşteri 2'ye ise stand açarak katılmış biri olarak söyleyebilirim ki bu sefer çoook daha güzeldi. Blogger Bazaar giderek gelişiyor, daha çok insan tarafından duyuluyor ve ilgi çekiyor. Bu sefer katılım oldukça fazlaydı, bir saniye nefes alamadım desem yeridir, anlayacağınız bol satışlı ve bereketli bir gün geçirdim :)) Ayrıca çooook da eğlendim, sadece tatilden dönüşümün hemen ertesi günü olması beni biraz zorladı. Ben ki tatil bavulumu yerleştirmek için iki hafta bekleyen insan, dönüş gecesi bir bavul boşaltıp yerine yenisini hazırladı, siz düşünün!! :) Bu sefer masam için de Lunapark Queen'e yakışacak renkli bir süs hazırladım. :) Son olarak da bütün gün yanımda durup bana arkadaşlık eden, yeri geldiğinde standıma sahip çıkan, hatta satış yapan Gülse'ye, Sonay'a ve Burak'a da teşekkürler buradan :)) Ve saçlar için de Nişantaşı Makas ekibine teşekkür!! O zaman sırada rengarenk fotoğraflar var, herkese güzel bir hafta sonu diliyorum, yorumlarınızı bekliyorum! ;*

Hi everybody! :) You know that ı announced Blogger Bazaar 4 a few weeks ago. We finally done it on 22th of September. It was really crowded and my sale was great! :) I think this was better than the others.. With the time, people know more about Blogger Bazaar and participation is increasing, this is so good! If you ask that what is the Blogger Bazaar.. :) It's a great sale organisation which some famous bloggers in Turkey can sell their second hand items for affordable prices at their own desks.. We were 13 bloggers and it was great :) I had a funny day.. I chose this colorful decoration for my desk. Lastly, thanks to Gülse, Sonay and Burak for support and friendship in this beautiful day :) So, have fun with the photos, waiting your comments!!! :*


-Z-





















7 yorum:

  1. hep aynı gülümseme..:)
    süper..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. amazing pics <3
    just posted a new outfit on my blog,check it out:http://www.fashionglow.ro/?p=3530
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  3. you always have a great pictures from cool events ;)

    YanıtlaSil
  4. pembe çizmeler hoşuma gitti keşke orda olasaydım kaçırmazdım ama gelemem ki taaaa uzaklardayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizmeler 39 numara, eğer ilgileniyorsanız size kargoyla gönderebilirim, onlar hala sahibini arıyor :) Bana mail atın, lunaparkqueen@gmail.com

      Sil
  5. Nice Post!!!

    My First Worldwide Giveaway with 6 Wins!!! Look past!!!
    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...