5.09.2013

Help Me To Choose! :)


Herkese merhaba! :) Eylül ayıyla birlikte yavaş yavaş sonbahar kış gardırobumu oluşturmaya başladım. Uzun zamandır wish list'imde yer alan şık siyah bir kolye vardı.. Yazın daha renkli takılara yöneldiğim için ertelemiştim ama hazır havalar soğumaya başlamışken ve ben siyah oje bile süren bir moda girmişken, zaman siyah kolye zamanıdır dedim :) Tam bu sırada işbirliğine yeni giriştiğim bir marka olan Efoxcity imdadıma yetişti ve tam hayalimdeki kolyeleri bana sundu.. Ancak şöyle bir durum var ki, üç model arasında kararsız kaldım ve hangisini seçmeliyim size sormak istedim. Gerçi kalbim biri için biraz daha hızlı çarpıyor ama siz ne dersiniz? :)

Hi everybody! :) With September, I am interested in my fall winter wardrobe of course :) I was looking for a nice great necklace for a while but i didn't think about it because of summer. I always want to use colorful things on summer. So, now it's time for darker things :) I also started to use black nail polish! ;p At the same time, I found a couple of great necklaces at Efoxcity ! It's a great website which you can find lots of jewels, evening dresses under 100, vintage prom dresses, clothing online etc. You can find almost every kind of fashionable thing here :) Btw, I couldn't decide which necklace is better for me? Help me about that, waiting your comments guys! ;)

-Z-


9 yorum:

  1. benim favorim birincisi

    YanıtlaSil
  2. bence kesinlikle 1.kolye çok şık bir şey.Sade bir kıyafetle cok gorkemli olur..

    YanıtlaSil
  3. love the second one :>
    check out my latest look :http://www.fashionglow.ro/?p=3422
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  4. kesin 1 numara... daha gösterişli :)

    YanıtlaSil
  5. 1!
    Would you like to follow each other via gfc, bloglovin and/or facebook? Let me know and I'll return the favor :)

    www.overdivity-fashion.blogspot.de

    YanıtlaSil
  6. hepsi ayrı güzel ama 1. benim de favorim oldu. Ayrıca faydalı bir post oldu bende siyah takılar arıyordum.

    YanıtlaSil
  7. ikincisi daha elit duruyor ;)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...