30.09.2013

Kayaköy Holiday Photo Diary - 1

Photos by Me and Dağcan

Merhabalar! Bildiğiniz gibi bir hafta ön Kayaköy Sanat Kampı'nda doğayla iç içe şahane bir tatil yaptım. Havalar tam soğumamışken bol bol deniz, güneş, kum içeren tatil fotoğraflarımı blogda paylaşayım diyorum. :) Ahh, her şey o kadar güzeldi ki, uzun uzun anlatırım ama anlatmak istemiyorum çünkü göstermek istiyorum, elimde 1000'e yakın harika fotoğraf var ve ben eleye eleye bir kaç post halinde size bu güzellikleri sunuyor olacağım. Hazırsanız hiç vakit kaybetmeden sizi ilk partiyle baş başa bırakıyorum.. :) Hafta boyunca tatil fotoğrafları blogda yenilenmeye devam edecek!!! ;) Sevgiler...

Hello! As you know I was at holiday in Kaya Village Art Camp one week ago. It was all with nature and great!! So, thanks God the weather is still ok here and I can still share my summer photos! :) Actually, it was wonderful and I can tell you for hours but I don't want to do that because I have lots of photos to show you guys! :) I have almost 1000 photos and it was so hard to choose for blog! I will prepare several posts in this week, so keep in touch ;) With love...

-Z-



































5 yorum:

  1. I think my friend went to this art camp last year and had a really good time, you look like you are too! :D

    YanıtlaSil
  2. wuuuuuu
    mükemmel ötesiiii
    yaz bitecekmi gerçektennn :(

    YanıtlaSil
  3. süper fotolar..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. amazing photos!!
    check out my september favorites:http://www.fashionglow.ro/?p=3535
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...