27.09.2013

Last Day In Cesme...


İşte size uzun süredir paylaşılmayı bekleyen bir post! Haziran sonunda gittiğim Çeşme tatilimin son gününden kalan kareler nihayet hazır! :) Saçlarımın en sevdiğim hali, deniz suyuyla kıvam alıp güneşte kurumuş, bol dalgalı ama elektriklenmeyen, renginin bir ton daha açıldığı hali... Tenimin en sevdiğim hali hafif kızarıklıkların bronza dönmeye başladığı o aradaki geçiş rengi, burnumun üstünde oluşan minik çiller, güneşten elmacık kemiğimin ve burnumun ucunun hafif kızarması, dudaklarımın kırmızı kırmızı olması... Ah, Ocak'ta doğmuş olsam da tam bir yaz kızıyım. Bu arada yaz ile blogumun vedalaşmaya henüz hazır olmadığını söylemiştim değil mi? Okey o zaman, sorun yok devam... ;)

Here is a post which was waiting to be share for a long time! These photos have taken at the end of June, on my Çeşme holiday.. Are you ready for the last day photos? :) I love when my hair with sea salt and dried with sun.. I love my skin when just started to get bronze... Despite I was born in January, I am a real summer girl! :) Did i say that my blog is not ready to say good bye to summer? Ok, then... :) Kissesss ***

-Z-








5 yorum:

  1. çeşmeyi şimdiden özledim:)))

    YanıtlaSil
  2. Bu günler hep güzel hatırlanıyor işte...Ben de özledim ama çok değil yine yaz gelecek gideceğiz inş:) postlarına gün aşırı bakmaya çalışsam da yorum yapamadım bir süredir vicdan azabı çekiyorum.Seni çok seviyorum dünya güzeli dostumsun.

    YanıtlaSil
  3. resimler küçücük olmuş bu sefer canım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fotoğrafların büyüklüğü her zamankiyle aynı, 730 px, ama bazılarında çekimler uzak, o yüzden size küçük gibi görünüyor olabilir, stil postu olmadığı için yakın detay çekimi yapma gereği duymadık ;)

      Sil
  4. Harika fotoğraflar! Galiba gidiş zamanımız geldi.

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...