11.09.2013

Make Up With Avon True Color


Geçen gün güzel sürpriziyle kapımı çalan Avon, yenilenen True Color serisiyle merhaba dedi :) Ben de bu güzellikleri fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istedim. Hatta postun sonunda bu ürünlerle uyguladığım bir makyajı da bulacaksınız :) Far paletinin numaralandırılmış görünümü ve şeffaf ruj kapağı fikri gerçekten hoşuma gitti :) Rujun ve ruj kaleminin yapısını ve renklerini çok beğendim. Far paletinin uygulaması çok kolay ancak 4 numaralı en koyu renk hariç diğer renklerin pigmentleri biraz zayıf, hafif renk veriyorlar. Parlatıcının ise beni rahatsız eden bir yanı olmadı, çok hafif renk veriyor o da.. BB krem ise benim ten rengime göre çok açıktı bu yüzden objektif olarak yorumlayamayacağım ama denediğim en iyi BB krem olmadığını söyleyebilirim. Yine de bütün ürünler fiyat performans dengesine bakıldığında güzel sonuç veriyor ve ambalajları da tatlı :) Ruju ve dudak kalemini özellikle öneririm.. Yorumlarınızı bekliyorum! :)

Last week a great package from Avon had come to my door! It was the new serie of Avon which called True Color. So I tried them for you and took some photos of the products. At the end of the post you can find my photos with the Avon True Color make up. :) I loved the idea of numbers on the eye shadow palette and the clear top covered lipsticks so much. I also think the eye shadow's pigments are a little bit weak. They don't give the color exactly without number 4. The lipgloss is okay and it gives you a powder color. And BB cream's color was not right for my skin so i can't tell you right thing about that but it was not the best BB cream which i tried. But if you calculate the balance of quality and price, Avon is always a good option for make up. And it also has nice packs :) So, I defnetely advice you the lipstick and lip pencil.. Waiting your comments! :)

-Z-







11 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bayıldım. Avonun eski rujlarında dudakta kuruma problemi çok fazla oluyordu. bunlar nasıl acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) O kuruma konusunda benim dudaklarım da çok hassastır ancak bu rujda herhangi bir sorun yaşamadım, oldukça nemliler, kurutmuyorlar.. :)

      Sil
  2. super pretty look! amazing pallete!
    check out my latest post on how to deal with haters:http://www.fashionglow.ro/?p=3465
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  3. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    YanıtlaSil
  4. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    YanıtlaSil
  5. Makyaja ihtiyacın yok ama illa ki olsun diyosan bu renkler sana çok gitmiş:)

    YanıtlaSil
  6. Zümracım çok güzel olmuşsun. Bayıldım inanki. bloger güzel olunca avonun serisi yanında sönük kalmış cnm :)))

    YanıtlaSil
  7. Naturel tonlarla yaptığın makyajı çok beğeniyorum. Pembe tonları da yakışmış canım;)

    YanıtlaSil
  8. Gorgeous make up!



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...