19.09.2013

Red And Leopard


Herkese merhaba! Ben şu anda Kayaköy'de tatilde olsam da blogu ihmal etmemek adına önceden tedbirimi aldım ve bu postu bugüne programladım :) Eylül ayıyla birlikte kombinlerin tonu da yavaş yavaş değişmeye başladı gördüğünüz gibi.. Leopar fular ortaya çıktı, kapalı ayakkabılara ufaktan geçiş yapıldı, geçen bütün haftayı üşütmüş bir şekilde evde yatarak geçirdiğimi düşündüğümüzde çok mantıklı bir hareket oldu.. :) Kırmızı rujla tekrar barışıldı. Nedense yazın sıcağında kırmızı ruj sümek hiç içimden gelmiyor, dudaklarım hep pembe ve nude tonları arıyordu :) Neyse ki bu durum sona erdi.. Bu arada uzun zamandır bu kadar "günlük" bir kombin paylaşmadığımı fark ettim, bir değişiklik olsun, bu da spor olsun, rahat olsun dedim :) Yorumlarınızı bekliyorum! :)

Hello guys! I am on holiday now but I prepared this post for you last week :) If you notice that the shades of my combines are changing with September. I started to wear my leopard shawl again, started to wear my red lipstick again and of course sneakers :) I was great with my comfortable sandals but it started to be cool here and it's time to wear something more closed. It's good if we think that i was flu during last week, omg it was terrible and thanks god, i saved myself and now I am ok :) And I noticed that ı wasn't share so much casual style nowadays. So this one is sport and casual :) Waiting your comments! :)

-Z-

Bag / Çanta : Thanks to OASAP
Earrings / Küpeler : Thanks to OASAP
Tee & Shawl & Shoes / Tişört & Fular & Ayakkabı : H&M
Pants / Pantolon : Pieces - Vero Moda
Bracelet / Bileklik : Kayaköy

 








6 yorum:

  1. cute! you can't go wrong with red lippie can you? :)

    YanıtlaSil
  2. you are so pretty!
    great outfit and love your bag
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  3. Seviyorum kırmızının bu renklerle kombinlenmiş halini, çok güzel olmuş. Bu arada çok geçmiş olsun.
    Sevgiler
    Emilia
    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Love it, you look great!

    xx,

    -Edurne
    http://imafashionstoned.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  5. Günlük bir şıklık yakalamışsınız bir tek leopara ısınamıyorum hep yanlış gördüğüm kombinler yüzünden sanırım.. :(
    güzel günler dilerim..
    Bende sizi bloğuma beklerim.
    http://gzdeckrr.blogspot.com/ Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Very nice look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...