1.09.2013

Tv Series: The Office


Bugünlerde acayip bir boşluk yaşıyorum. İzlediğim en güzel, en komik, en dahiyane dizilerden biri olan The Office'in 2013'te yayınlanan 9. final sezonunu da bitirmiş biri olarak, en yakın arkadaşlarımdan ayrılmışım gibi hissediyorum :) Keşke daha yavaş izleseydim diyorum şimdi, ne vardı üst üste 5 bölüm izleyecek :) Neyse, biraz diziden bahsetmek istiyorum. Ben öyle arkadan gülme efekti gelen, zorlama esprili dizilere hiç gülemem, eksik zekalı işi gibi gelir biraz.. Bu diziyi de bu yüzden çok sevdim, tam bir durum komedisi. Günlük hayatta hep olan, her an karşımıza çıkabilecek karakterlerin gerçekçi absürdlükleri, zekice hazırlanan kurgular, acaba gerçek mi dedirten diyaloglar, 9 yılda ofiste dallanıp budaklanan aşklar, vedalar.. Özellikle Steve Carrell'in canlandırdığı Michael Scott karakteri efsane, zaten ödül almış bir karakter ve bir çok ödül almış bir dizi.. İlk iki üç bölüm neler olduğunu anlamayıp, kamera açılarını vs. yadırgayabilirsiniz, ama bu kadar samimi ve komik bir dizi de zor bulursunuz. BBC yapımı olan dizinin IMDB puanı da 8.7 bu arada.. İlginç bir detay, daha önce The Office'in UK versiyonu çekilmiş, o sevilince bu sefer Amerikan yapımı hazırlanmış. Daha da ilginci, yenisi eskisinden daha çok sevilmiş :) Anlayacağınız, bence herkes bu diziyi izlemeli, benden söylemesi :)
PS. Diziyi www.dizi-mag.com dan rahatlıkla izleyebilirsiniz ;)

I feel so lonely in these days. Because one of my favourite tv series is over and i feel really sad. If you haven't watched it yet, ı just say, you're so lucky!! :) OMG why did i watched it so quickly?! :) Actually I don't like comedy series and movies so much because I hate the laughing effects behind the scenes. I think it's for idiots and I never laugh them.. I even don't smile :) The Office is a real situation comedy and it's just like an ordinary office life with lots of funny things. But they're so natural and the dialogs are amazing. It's just perfect :) I love Michael Scott character mostly which starred by Steve Carrell.. He is amazing and he won award with this character. The Office has also lots of awards too.. IMDB point of The Office is 7.8 and it's one of the bests of BBC. So, I can say that, everybody has to watch this tv serie!

-Z-

2 yorum:

  1. i love this series...nice one

    btw do check out my new post
    stay in touch
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. under the dome'a sardim ben.. vallahi tavsiye ederim.. bi yandan da harvey askina suits ! yeah :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...