3.10.2013

Beach & Night

 Photos by Dağcan, Me, Ayşe :)

Selam! :) Fethiye postlarına devam ediyoruz... Bu hafta blogda tatil ve yaz tadında geçecek derken şaka yapmadığımı artık anlamışsınızdır, havalar bu kadar soğumuşken bu fotoğrafları görmekten şikayetçi olan var mı bilmiyorum ama ben postları hazırlarken iki hafta öncenin fotoğraflarına bakıp içimden derin derin ahhh çekiyorum :)) Gündüzü Gemiler Adası'nda, gecesi Fethiye merkezde geçen bir günde fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum...

Hi! :) Here we go again with Fethiye photos... Did you understand that what i meant when I said "this week will be like a holiday in my blog" now? The weather in İstanbul is terrible now, so cold! I can't beleve that these photos have taken just two weeks before.. You can see one of the wonderful loches in Fethiye in these photos and night in Fethiye center... So, enjoy and don't forget to leave comment! ;)

-Z-

















5 yorum:

  1. çok keyifli fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  2. hiç bitmesin istedim canım resimler harikalar gerçekten kış geldi havalar soğudu diyoruz resimler hala sıcacık benim gibi tatile gidemiyenler için çok güzel post olmuş canım yine harikasın çok güzelsin

    YanıtlaSil
  3. Taş gibisin, maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. lovely pics <3
    today I'm wearing all black: http://www.fashionglow.ro/?p=3548
    xoxo,Khloe

    YanıtlaSil
  5. you look so stylish !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...