17.10.2013

Best Red Lips Ever!


Selam bebekler! ;) Geçen gün Instagram'da çok sevdiğim "Sephora Longwear Matte Lipstick No:19" kırmızı rujumu paylaştım ve çok ilgi gördü. Bu yüzden blogda da paylaşmak istedim. Yazın koyu tonlardan mümkün olduğunca uzak dursam da havalar soğudukça kırmızı ruj yine beni kendine çekmeye başladı ve uzun süredir pabucunu dama attığım bu rujumu hatırladım. Anlayacağınız bu sıralar kendimi rujuma affettirmeye çalışıyorum :) 

Neleri Sevdim?
1-Çoook kalıcı, yemekten sonra bir kez tazelediğiniz takdirde sabahtan akaşama kadar bozulmadan duruyor..
2-Renk tonu çok güzel! Fotoğraflarda biraz fazla canlı çıktı ama en alta bu ruju uyguladığım bir fotoğraf ekledim..
3-Fiyatı yanlış hatırlaıyorsam 30 TL civarıydı, böyle bir performans için gayet uygun..
4-Uzun süredir kullanıyorum, hiç bitmiyor nasıl oluyorsa :))

Neleri Sevmedim?
1-Mat ve kalıcı tüm rujlar gibi bütün gün dudağınızda kalırsa kurumaya ve soyulmaya yol açıyor, öncesinde dudağı iyi nemlendirmek şart...

Kırmızı ve kalıcı ruj arayışında olan varsa, kesinlikle denemenizi öneririm! ;)

PS. Bu arada şu sıralar Sephora'da "Eskiyi Getir Yeniyi Götür" adlı çok güzel bir kampanya var. Bitmiş ya da eski herhangi bir tam boy makyaj ürününüzü (Sephora marka hariç), Sephora mağazalarına götürdüğünüzde, Sephora marka makyaj ürününü %30 indirimli alabiliyorsunuz. Mesela ben bugün gidip eyeliner almayı planlıyorum :) Kampanya 20 Ekim'e kadar, elinizi çabuk tutun! :)

-Z-

Hi babies! Last week i shared my favourite red lipstick on instagram and it got lots of attention. So i want to share it here too.. It's name is Sephora Longwear Matte No:19 and i love it! :) With fall, i turned back to darker lipsticks. Actually i forgot it during the summer and it's time to apologize.. ;)

What i liked?
1-It's really longwear! If you apply it just onec after dinner, it stays all day long..
2-I love its shade so much! It looks so bright in photos but if you look the last photo which i apply it, you can see the real color..
3-Its price was like 15$ and it's good for this performance..
4-I use it for a long time but it doesn't over at all!? :)

What i didn't like?
1-Because of it's matte and longwear, at the end of day you will feel your lips a bit dry and robbed.. So don't forget to use a lip balm 15 minutes before to use it..

If you are looking for a longwear red lipstick you should try this one! ;)

-Z-




4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı rujun bence en çok bu kadife gibi olan tonu güzel ve kışa da sanki en çok bu tonu yakışıyor...
    Önceki post'ta söylemiştim sende de çok güzel duruyor Zümra'cım...
    Öpüyorum çok, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 4. kez düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net


    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...