16.10.2013

Colourful Fall


Herkese merhaba! :) İşte size bayram şekeri tadında yeni bir stil postu! :) Üzerimde görmüş olduğunuz Persunmall marka gömleğin renkleriyle, desenleriyle ve omzundaki dekolteyle aşk yaşıyorum :) Kombinimi oluştururken de bütün detaylarda gömleği referans aldım bu sefer.. Bu arada ayağımda görmüş olduğunuz botları (39 numara ve H&M) çok uygun fiyata satıyorum, ilgilenenler hemen lunaparkqueen@gmail.com 'a mail atsın ;) Bu arada, bu sıralar yeni bir hayalin peşine düştüm, hakkımda hayırlısı diyorum :) Evrenin pozitif enerjisini bir kez daha buradan çağırıyorum :))) Dört yapraklı yonca bilekliğim de şans getirecek.. Yorumlarınız için çooook teşekürler.. Sevgiler!!

-Z-

Hi guys! :) Here is a colorful post from Fall! It's aid here and we are on holiday for one week. But i don't do anything interesting, i'm just hanging in my hometown :) So, let's talk about the outfit. The main picese is definetely the shirt from Persunmall! I loved its colors, pattern and cuts on shoulder! Isn't it so great?? :) In these days, i'm dreaming something different and wish me luck for it! :) For leaf clover bracelet will get luck to me too! I need your positive energy and thanks for your amazing comments as always :)) With love...

-Z-

Gömlek / Shirt : Thanks to Persunmall
Pantolon / Pants : Pieces
Botlar / Booties : H&M
Bileklik / Bracelet : Thanks to Persunmall
Yüzükler / Rings : Atlas Passage
Çanta / Clutch : Bershka
Oje / Nail polish : Maybelline
















2 yorum:

  1. her zamanki gibi süper bi kombin olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. yıne seker yıne guzel ayakkabı gomlek saclar pozlar..ıyı bayramlar canımmmmm..sevgıler

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...