7.10.2013

Feeling Like Tourist In Hisarönü

Photos by Me and Dağcan

Herkese güzel haftalar!!! :) Haftaya Fethiye'de geçen gecelerden biriyle başlamak istedim. Havalar bir nebze düzelmişken hemen tatil postlarıma devam ediyorum :) Duydunuz mu blmiyorum ama Fethiye'yi resmen İngilizler ele geçirmiş durumda. Fethiye nüfusunun hatrı sayılır bir kısmını oluşturan İngilizler, bununla da yetinmemiş Hisarönü adlı beldeyi ufak bir İngiliz kasabasına çevirmişler. Kadın-erkek bir arada ve açık bir şekilde hizmet veren unisex kuaförler, çılgın barlar, dövmeciler, gece kulüpleri, pub'lar, çin restoranları, hint restoranları.. Bunların yanı sıra İngilizler "çakma"yı çok seviyormuş bunu anladım. Bir mağazanın vitrininde "Genuine Fake" yani "Hakiki Çakma" yazıyordu desem inanır mısınız? :) Ayrıca aşağıdaki fotoğraflarda "Marcs Spenger, Harvey Nicholes, Nexst" gibi ünlü markaların adlarının harf değişikliğiyle açılan bir sürü mağaza da göreceksiniz :) Gerçekten şaşırdım, hatta her yer o kadar İngiliz dolu ki, mekan sahiplerinin bile İngiliz olduğu bu yerde ben turist gibi kaldım! :) Bunların yanında İngilizler'in Fethiye'de toplu sünnet organize edip, Ramazan'da erzak paketi dağıttığını da duydum, inanamadım. Fethiye elden gidiyor, yakında girişte vize de isterler, benden söylemesi... :)

PS. Gel de bunları şimdi İngilizce'ye çevir :)))

-Z-

Hi guys! At first I wish a great week to all of us! :) The weather is a bit better here so I want to go on with my holiday photos. These photos have taken in Hisaronu, Fethiye. It's an interesting place for me because lots of English people are living there and they had established this small town. You can find lots of pubs, night clubs, tattoo centers, unisex hairdressers, genuine fake stores (!) :) , chinese restaurants, indian restaurants and much more.. So colorful and funny :) If you have chance, you should visit and see there! :) Kisses! :***

PS. I felt myself like a tourist there between lots of English people :)

-Z-



















6 yorum:

  1. şu fake factory benim de dikkatimi çekmişti,vay arkadaş nasıl da gerine gerine kocaman yazmışlar diye hayret etmiştim :)
    dediğin gibi insan kendisini yanlışlıkla yabancı bi memlekete düşmüş gibi hissediyor,bi tane Türk yemeği restaurantı bulamadık, dolayısıyla Fethiye'de kaldığımız bir haftada en çok özlem duyup deli gibi arandığımız şey ÇAY oldu :)))) mekanlara çay sorunca hayretle baktılar bize,içki var çay yok diye =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. stylish outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  3. Dagcan neyin oluyor?:)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...