28.10.2013

Follow The Rabbit! :)


Yeni haftadan merhabaaa! Çalışanlar için haftaya daha güzel bir başlangıç olamaz herhalde, yarım gün çalıştıktan sonra tekrar tatil :) Keşke her Pazartesi böyle olsa.. ;p Neyse, lafı uzatmadan asıl olaya geliyorum. Gördüğünüz gibi bugün küçük (!) bir tavşan olmaya karar verdim :)) Online alışveriş insanı bazen çıldırtabiliyor arkadaşlar, işte size bunun canlı örneği.. :) Ne alsam ne alsam diye internette dolaştığım bir sonbahar sabahı bu tatlışa bayıldım, gözüme çok şirin geldi, yumoş yumoş giyerim dedim. Gerçi gören herkes deli olduğumu düşünmeye başladı ama olsun, ben hala çok seviyorum :) Utanmadan da giyiyorum :)))) İtiraf edin, siz de deli olduğumu mu düşünüyorsunuz, yoksa giyer miydiniz? Fotoğraflar WTA'dan hemen önce bahçede çekildi, bu arada Serena Williams'ı canlı izlemek harikaydı, zaten WTA ile ilgili post da çok yakında blogda olacak..

Hello from the new week girls! This monday is great because we have celebration to anniversary of establishing of thr Turkey Republic and we are working half day today and the tomorrow is totally free! Yayyy! :) Btw, let's talk about my outfit. If you do so much online shopping, after a while you maybe get crazy and here is an example: Me! :) When i saw this bunny polar cardigan i loved it! Isn't it so cute? All people who see it thought that i'm crazy :) But, it makes me warm and it's super cute and i still love it! Confess that! :) Do you also think i'm crazy or did you like it? These photos have taken on Saturday, just before WTA.. It was amazing to watch Serena Williams live! I'll make a WTA post soon..

-Z-





















Tavşan Kostümüm :) / White Rabbit Trench Coat :) : Thanks to Stylish Plus
Jean : ZARA - (New Season)
Yüzük / Ring : Rings&Tings
Ayakkabı / Sneakers : H&M
Çanta / Bag : Guess

11 yorum:

  1. Çok şirin olmuşsun canım. Makyajına özellikle bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canım, bu makyajımı ben de çok sevdimn ^ ^

      Sil
  2. Oğlum görse kesin bayılırdı :)
    yumuşacık diyee
    çok sevimli bence
    çok çok giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhehe :) Çok teşekkürler, oğlunu da öperimmmm

      Sil
  3. the photo with your two fingers behind your back is amazing, very very good. cute outfit! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh thank you, i didn't think the one is the best, i'll share in on my ig for you! :)

      Sil
  4. Beautiful pictures and a cute jacket! Follow the white rabbit! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, follow the white rabbit! :)) Thanks

      Sil
  5. başarılı :)

    YanıtlaSil
  6. So cute! I love your bag and ring <3

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...