23 10 2013

HEDİYE - Oriflame Power Woman EdT


Kendimi bildim bileli, kendi ayakları üzerinde duran, kendine değer veren, başarılı, güçlü kadınlara hayranlık duydum ve böyle biri olabilmek için çabaladım.. Güçlü kadın etrafına ışık saçar ve enerjisiyle herkesi etkiler. Aslında günümüzde kadın olmak bile başlı başına güçlü olmayı gerektiriyor. Bu yüzden ben her kadının güçlü olduğuna inanıyorum, asıl mesele özgüvenimizi ortaya çıkarıp, potansiyelimizi keşfetmekte! İşte Oriflame de tam bu düşüncelerden ilham alarak "Power Woman"ı yaratmış ve bence marka yüzü olarak da Tülin Şahin harika bir seçim olmuş! :) Parfüm, güçlü kadını simgelediği için tasarımında satranç taşlarından ilham alınmış ve oyunun başındaki kadın olarak son hamleyi yapmak bize bırakılmış :) Bu güçlü parfümün kokusu da en az temsil ettiği düşünce sistemi kadar güçlü! Power Woman parfümünün içeriği güçlü çiçeksi notalara sahip frezya, yasemin ve portakal çiçeği ile birbirine karışan sıcak paçuli, amber ve beyaz zencefil özlerinden oluşuyor. Parfümü bir süredir keyifle deneyimleyen biri olarak çok modern ve enerjik bir koku olduğunu söyleyebilirim ;)

Şimdi gelelim asıl meseleye... :) Bu kadar anlatıp ağzını sulandırdıktan sonra seni buradan eli boş göndereceğimi düşünmedin herhalde güzel okuyucu? O zaman şimdi sıra sende! Sen nasıl bir #PowerWoman sın? Gücünü nereden alıyorsun? Ya da belki de kimden diye sormalıyım? Haydi bize #PowerWoman olma sırrını ver ve bizi en çok etkileyen 3 PowerWoman cümlesinden birini kur, gücüne güç katabilmek için bu harika parfümü kap! Yapman gereken çok kolay:

1- Öncelikle GFC üzerinde blogumun izleyicisi olmayı unutma :) Yan taraftaki "Bu Siteye Katılın" kutucuğuna tıklaman yeterli..
2- Twitter'da beni (@LunaparkQueen) ve @OriflameTurkiye yi de mention'layarak bize #PowerWoman etiketiyle gücünü nereden ya da kimden aldığını anlatan, en güçlü cümleyi kuran tweeti at.. En güçlü 3 tweet ve 3 şanslı okuyucu aranıyor! :) Unutma, son katılım 27.10.2013 gecesi olacak! Ne kadar çok tweet o kadar çok şans! ;) 
3- Twitter'da beni (@LunaparkQueen) ve @OriflameTurkiye yi zaten takip ediyorsundur bence ama yine de bir kontrol et ;)

NOT: Fotoğrafların altında Power Woman'ın Polonya'daki reklam çekimleri sırasında yaşanan Tülin Şahin'le backstage videosu ekledim, ben izlerken çok eğlendim, kesinlikle izlemelisin! :) Ayrıca parfüm hakkında daha detaylı bilgi istersen buraya tıklayabilirsin. Son bir şey daha, bu postun altına bırakılan yorumlar yarışmaya dahil edilmiyor, katılım sadece Twitter'dan.. Ama tabii ki postla ilgili yorumlarını da burada beklerim :)

Sevgiler, öpücükler...
-Z-






VEEE ÇEKİLİŞİ KAZANANLAR AÇIKLANIYOOOOR!!! :)

Öncelikle tweet atarak katılan herkese çok teşekkür ediyorum! İlginiz harikaydı.. :) Oriflame ile bizi en çok etkileyen, tebessüm ettiren 3 tweeti seçmek gerçekten çok zor oldu, çünkü hepinizin tweetleri birbirinden güzel ve güçlüydü! Her tweetle ve sahibiyle gurur duyduk.. Ama sadece üç kişi seçebiliyorduk  o yüzden kazanamayanlar hiç üzülmesin, çok yakında başka çekilişlerimiz de olacak, takipte kalmaya devam ;) Kazananları ise tebrik ediyorum, isimler ise Twitter nickleri ile şöyle:

1- Visnetw
2- ligeia_g 
3- enedefdem

Tekrar tebrikler! Bana en kısa zamanda ulaşıp, adres, isim ve telefon bilginizi ulaştırmanızı bekliyorum! ;) Biz de en kısa sürede size #PowerWoman parfümünüzü gönderip gücünüze güç katalım!

7 yorum:

  1. merhaba twitterdan katılımımı yaptım bloğunuzuda çiğdem oğuz adıyla takipteyim
    https://twitter.com/cgdmgz/status/392977730926415872

    YanıtlaSil
  2. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla izliyorum.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    İkinizi de takip ediyorum : https://twitter.com/yaseminjesss

    YanıtlaSil
  3. merhabalar :)
    blogunuzu kübrakaan olarak takıbe aldım
    ve twitterdada kaankbr1 olaak takıpteyım
    umarım bu şansı elde edebilirim yorumuda bıraktım
    https://twitter.com/Kaankbra1/status/392978732920487937
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. şartlar tamam senide oriflameyi de takip ediyorum ve tweetlwrimde geliyor şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. takipteyim bloguda izlemeye aldım ve tweetlerimde geliyor...

    YanıtlaSil
  6. slm bloğunu tuba şanal adıyla izlemeye aldım
    twitterda @tubasanal adıyla takipteyim ve yorumum;
    https://twitter.com/tubasanal/status/393281129005854720
    tuba şanal
    tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    blogunuzu izlemeye aldım ve twitterdan @pelinel_
    olarak zevkle katıldım sevgiler
    https://twitter.com/Pelinel_/status/393312857196363776
    https://twitter.com/Pelinel_/status/393312252075720704

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...