15.10.2013

InstaQueen # 5


Herkese iyi bayramlar!!! :) Bugüne özel instagram postu hazırladım, öncekileri çok sevdiğinizi biliyorum yorumlardan :) Umarım bunu da seversiniz.. 

1- Gratis indiriminden kaptığım ve ilk defa deneme fırsatı bulduğum çok meşhur The Balm Sexy Mama transparan pudra! Gerçekten anlatıldığı kadar varmış, daha önce Rimmel Stay Matte kullanmıştım, ancak The Balm'ın yanından bile geçmezmiş :) Kesinlikle tavsiye ediyorum..
2-Doğal bir makyaj ve saç tercih ettiğim günlerden biri :)
3-Bu detayların yer aldığı post çok yakında blogda olacak ama yine de yazayım, gömlek ve bileklik Persunmall, ojelerim Maybelline ve harfli yüzüklerim Atlas Pasajı ;)
4-Geçen hafta keşfettiğim cennetten çıkma bir pastane! Sultanahmet'teki Çiğdem Pastanesi! Hayatımda yediğim en güzel pastaydı diyorum çok net, yolu düşenler mutlaka uğrasın.. Sultanahmet Köftecisi'ne gelmeden, 4-5 dükkan yukarıda kalıyor :)

Have a great week guys!!! :) I prepared an İnstagram post today and i know that you like it so much :) You always leave great comments to my instaposts :) I hope you like this one too :)

1-I bought this transparent powder from Gratis sale. I always heard about The Balm Sexy Mama but i couldn't have chance to try it so it was first time and i loved it so much! I was using Rimmel London Stay Matte befre this. And The Balm is better than it! ;) 
2-Today i prefer a natural look :)
3-The post which includes these details will be on blog soon.. But i can also write here, shirt and bracelet are from Persunmall, nail polish is from Maybelline and the letter rings are from Atlas Passage, İstanbul.
4-I discovered a patisserie last week in Sultanahmet, İstanbul. It's name is "Çiğdem" and it's near to Sultanahmet Square. If you come İstanbul, you should definetely taste the beauties in there. It was the most delicious cake I've ever ate!


1-Havaların yavaştan soğumaya başlamasıyla birlikte, sıcak çikolata sezonu da resmen açılmıştır!
2-Ayna ayna söyle bana ? :)
3-Bu hafta daha önce de bahsettiğim gibi mesleki bir seminerle geçti ama sertifikamı aldım, gururla sunarım :)
4-Yine sonbaharın bir alameti olarak kırmızı ruja dönüş yaptım :) Bu konudaki favorim ise Sephora'nın sabahtan akşama kadar günde bir defa tazelemeyle bozulmadan duran ruju :) No:19 !

1-With the cool weather, hot chocolate season has officially opened in my home! 
2-Mirror mirror ? :)
3-As I said before, last week was full of my "criminal law" seminar and i got the certificate! ;)
4-With fall, I turned back to red lips again. And my favourite rouge is from Sephora, it stays all day long! :) No:19 !


Geçen hafta yepyeni bir parfüm olan Giorgio Armani'den Si'yi denedim. Hem meyvemsi hem de sıcak ve feminen bir koku diyebilirim.. Yeni parfüm arayışında olanlar mutlaka denemeli! :) 
*Yöntem Pr'a teşekkürler...

Last week I had chance to try Giorgio Armani Si and it smells like delicious, sweet fruits.. It's also feminine and chic.. If you are looking for a new fragrence you should try this one! ;)
*Thanks to Yöntem Pr...


Haftanın bir diğer güzeli ise Avon'dan geldi. Eda Taşpınar'ın Avon için tasarladığı bu takı seti tam Osmanlı tadında ve çok şık... Eda Taşpınar Avon için bu sezon 3 farklı takı seti daha tasarlayacakmış ve daha modern dokunuşlu setler de olacakmış.. Merakla bekliyoruz :)
*Avon'a teşekkürler...

Another beauty of this week was from Avon.. This beautiful jewel set has designed by Eda Taspinar. It's so chich and reminds me Ottoman.. There will be 3 more sets soon and i wonder them too! :)
*Thanks to Avon...


1-Geçen Pazar'ı İstanbul Modern'deki 13. İstanbul Bienali^'ne ayırdık. Bienal her zamanki gibi çok farklı ve güzeldi, özellikle Gezi ile ilgili özel hazırlanan bölümü çok sevdim. Ardından da Karaköy'ün ünlü lezzeti Fasüli, Tükkan ve son olarak da Karaköy Güllüoğlu'nda günü tamamladık :)
2-Gratis indiriminden aldığım birkaç parça.. Loreal'in bu makyaj temizleyicisini 7 yıldır kullanıyorum desem?? :)) Ne kadar vazgeçilmez bir ürün olduğunu anlamışsınızdır.. Sexy Mama'dan zaten yukarıda bahsettim. Maybelline Dream Lumi Touch'ı ise ne kadar sevdiğimi burada anlatmış ve detaylı yorumlamıştım hatırlarsanız :)
3-Şimdi bu kareyi görüp "Eee senin diyet n'olduuu?" diye çirkefleşmeyelim lütfen :)))) Bütün fazla kilolarımı burada yazdığım şekilde bir hafta daha devam ederek verdim ve normal rutinime döndüm :) Benim normalim de pek normal değil ya neyse.. Korkmayın "Sur Kebap" spesiyali tek başıma yemedim :)
4-İşte çok sevdiğim üç ürün daha.. Rimmel London'ın ojelerinin ne kadar güzel olduğunu zaten duymuşsunuzdur. Bunun yanında Essence oje altı bazı ve Essence oje kurutucu damlayı da çok beğendiğimi söylemek istiyorum, bu tarz bir ürün arayışı olanlar alabilir. Ancak damla parlaklık vermiyor, ojenin üzerine önce cila uygulayıp sonra damla kullanırsanız sonuç harika oluyor..

Sevgiler!!! ;)
-Z-

1-Last week I attented to 13th İstanbul Biennial and it was great and different as always. Karaköy is one of my favourite places in İstanbul. After the biennieal we went to Fasuli, Tükkan and Karaköy Güllüoğlu to eat lots of delicious things! :)
2- I bought these beauties from Gratis sale.. You already know Sexy Mama, i told it just above :) The second thing is Loreal waterproof make up remover, I use it for 7 years.. Can you believe it? :) So you already understood how i love it! And the third thing is Maybelline Dream Lumi Touch concealer, it's one of my new favourites and i told about it here if you remember.. :)
3-Maybe some of you think about "my diet" while staring this pic! :) Okey, i lost all my extra kilos in two weeks and i start to my normal life again :) I can admit that my normal is anormal :)) But i didn't eat all of this Kebab! :))))
4-My lovely triple! :) All you know that Rimmel London nail polishes are the best! And i tried Essence nail base and Essence nail dry drops.. They are also great but dry drops doesn't make shiny your nails... So you should apply a shiny topcoat before use it, it's the best ;)

With love!!! ;)
-Z-

6 yorum:

  1. you are so gorgeous!
    loved the photos, great red lips
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  2. Rujuna bayıldım canım. Bana da beklerim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımmm :) Sevgiler.. En kısa zamanda ziyaret edeceğim..

      Sil
  3. Gratis inidirminden ben de baya birşey kaptım, süper oldu! :) Ve The Balm'ın aldığım pek çok ürününden ben de çok memnunum canım.
    Bir de kırmızı ruj; harika durmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ve Watsons indirimlerinden önce ne yapıyormuşuz acaba biz? :)) The Balm başka bir dünya zaten, iyi ki var.. Çok teşekkürler, öperim..

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...