25.10.2013

MAKE UP: Two Lip Colour With An Eyeliner


Selam! Bugün konumuz makyaj :) Geçtiğimiz haftalarda Golden Rose'un yeni çıkan Luxury Rich Color dudak parlatıcılarını ve Cat's Eyes Intense Black Eyeliner'ını deneme fırsatı buldum. Yorumlarım fotoğraflar eşliğinde sizin için hazır! :) Bu sefer iki ayrı ürün grubundan bahsedeceğim için neleri sevdim, neleri sevmedim kısmını es geçip doğrudan mini bir özet yapacağım..

Golden Rose Rich Color Dudak Parlatıcıları
Golden Rose, geçen sezon çıkan Rich Color ojelerinden sonra bu sefer de Rich Color dudak parlatıcısı piyasaya sürmüş. Rich Color tümcesinin da tam anlamıyla vermiş bence; çünkü kıvamları yoğun bir parlatıcı gibi olsa da tek sürüşte müthiş bir kapatıcılık sağlayıp ruj etkisi yaratıyor. Yassı ve şık tasarımını çok sevdim. Uygulamada kullandığınız aplikatör ise çift yönlü, ister kalın ister ince kısmıyla kolay uygulama yapabiliyorsunuz. Birçok parlatıcının aksine dudakta rahatsız edici bir yapışkanlık hissi yaratmıyor ve dudağı fazla kurutmuyor. Ben 03 ve 13'ü denedim sizin için. 03 çok tatlı bir pembe tonu, ancak içinde hafif bir şeftali etkisi de hissediliyor, yani alt tonu coral olan bir pembe diyebiliriz. 13 ise oldukça canlı gerçek bir kırmızı. Bu rengi sürmek özen istiyor çünkü dudak kenarlarında dağılma yapabiliyor. Öncesinde pudralamak ve dudak kalemi kullanmak şart bence. Hatta en son hataları kapamak için concealer yardımı da alınsa hiç fena olmaz. Bu parlatıcıların websitesinde gördüğüm kadarıyla 07, 09 ve 15 numaralı renklerine de bayıldım, en kısa sürede onları da denemek istiyorum :) Ayrıca bu parlatıcılar dudakta baya yoğun duruyor ve uzun süre kalıyor, ağırlık hissi ise pek yaratmıyor. Fiyatı ise 14,90 TL..

Golden Rose Cat's Eyes Eyeliner
Bu eyeliner ise kalıcı, suya dayanıklı ve mat olmasıyla öne çıkıyor. İnce fırçası özellikle kuyruk yapımında kolay uygulama sağlasa da bu ürünle ilgili sevmediğim bir şey var. Bence fırçasının sapı biraz fazla uzun. Elimle tuttuğum kısım ile fırça arasındaki mesafe uzadıkça kontrol etmek zorlaşıyor. Ya da benim elim daha önce kullandığım başka markalara alıştığı için garipsemiş de olabilirim, biraz alışkanlıkla ilgili sanırım. Bunun yanı sıra tasarımı oldukça güzel, ben ilk gördüğümde rimel zannetmiştim. Rengi gerçekten adı gibi yoğun bir siyah, gözde grileşmiyor, dökülme, dağılma vs. yapmıyor, gün boyu bozulmadan duruyor :) Fiyatı ise normalde 13,25 TL ama şu anda Golden Rose Online Store'dan 6,65 TL'ye satın alabilirsiniz...

Aranızda bu ürünleri deneyen var mı? Memnun kaldınız mı? Peki makyaj postlarımı seviyor musunuz? Öpüyorum! (kırmızı olanla!) :))
-Z-

Hi guys! It's make up time! :) I had chance to try Golden Rose's two new lipgloss and one eyeliner last week. Because of they have different categories, i'm passing to make "What i liked & Didn't like" section today. Instead of this, i'll just summarize them for you with photos :)

Golden Rose Rich Color Lip Gloss
As its name, they have really rich colous. Although they are like a lipgloss, they make an effect like a rouge. So intense! It moustrizes your lips and not so much sticky. On the other hand i loved its designs and the aplicator of them has two sides so it helps to use them easily. I tried 03 and 13 and liked them. 03 is a pink shade but it also has a little bit coral in it. Great for daily use! And 13 is a really charming red! So hot! :) But it's a little bit hard to use it, you have to be careful when you are using it. Don't forget to use powder before it, also use a lipliner and then correct the mistakes with a concealer ;) I also loved 07, 09 15 colours of them and want to try! :)

Golden Rose Cat's Eyes Eyeliner
It's an intense black, waterproof, long-lasting and matte eyeliner :) So, you can find everything about an eyeliner in it! :) Its design is also great and looks like a mascara. Actually, i thought that it is a mascara when i first saw it :) There is just a bad thing about it. The aplicator is too long, and it's hard to control it a little bit. But the brush is very thin so you can make great tales with it :))

Did you like this post ladies? Kiss you with the red one! :)


-Z-




  







10 yorum:

  1. Zümra'cım makyaj konusunda gerçekten çok beceriklisin. Yine çok güzel olmuşsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler canım sana sözüm var bir gün biliyorsun :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kırmızının yeri bende ayrı :) Çook teşekkürlerrr

      Sil
  3. Makyajin cok guzel cnmsac renginide cok begendim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler canım, saç rengim biraz da ışıktan daha sıcak bir hal aldı ben de sevdim :))

      Sil
  4. Var ya kırmızı ruj enfes olmuş!!!! Ben boyle cesur renkler pek kullanmıyorum ama çok gaza geldim denemeliyim:) Birde saç rengin harika cidden, bakır tonlarına kızıllara dönmeyeyim diyorum ama hep böyle tonları beğeniyorum...harikasın! Göz makyajındaki gölgelendirmede çok şık durmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan ilk başta kendinde canlı renklere alışamıyor, sanki herkes sana bakıyormuş gibi geliyor ama alışınca aslında hiç öyle olmadığını anlıyorsun. Başta biraz cesaret gerekiyor, ufak bir yanılgı :) Bence denemelisin :) Saç rengim de aslında kızıla kaçan bir kumral tonu ama uçları aktığı için açıldı rengi.. Bir de ışıktan daha da kızıl duruyor :) Öpüyorum!

      Sil
  5. Sana gold tonlu göz makyajları ve kırmızı ruj çook yakışıyor Zümra'cım...
    Kırmızı rujla öpüldüğümüz fotoğrafı ayrı sevdim o yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehhe öpücük sana gelsin o zman! Çok teşekkür ederim canım, far Body Shop far paletinden.. Onun postunu da yazmıştım geçenlerde.. ;)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...